EST. 2002

Suzuki V-Strom 2014: ilyen lesz

A Suzuki ott akar lenni a túraendurók piacán – ez az egyik olyan szegmens, ami ‘húzóágazattá’ n?tte ki magát az elmúlt években és jelent?snek mondható szeletet képvisel a motorértékesítések nagy tortájából. Kerek száz lóer?s teljesítményével (100 LE @ 8000 ford./perc, nyomaték 103 Nm @ 4000) a V-Strom nem tör csúcsokra, de tegyük a szívünkre a kezünk, nem elég száz lóer? egy kellemes guruláshoz, pláne egy, a közepesnél hosszabb kalandhoz? Dehogynem. Sokkal fontosabb jellemz?, hogy a menetkész tömeg mindösszesen 228 kilogramm, és a felszereltség fullos.


Háromfokozatú kipörgésgátlót kapott a V-Strom, szép nagy nyerget, csúszókuplungot, az ABS elmaradhatatlan. És mi fontos még? Hát persze, a fogyasztás! Öt liter alatti (4,8 l/100 km) konzummal gurul el a Suzuki gyári közlése szerint ez az univerzális vasparipa, ?szintén szólva már alig várjuk, hogy rácáfoljunk erre a számadatra. Meggy?z?désünk, hogy sikerül majd többet is megitatni százon az 1.037 köbcentis V2-es blokkal. 🙂 A tank térfogata, ami szerintünk az egyik legfontosabb adat a lajstromban, húsz literes, azaz finoman bánva a gázkarral akár 400 km fölötti hatótávunk lehet a Suzukival.

El?l mindenhogyan állítható USD felfüggesztések dolgoznak, a túraélményt 3D-ben állítható szélvéd? plexi segíti. kihagyhatatlan a 12V-s csatlakozóalj. 110-19/150-17-esek a gumik, könny?fém – nem f?zött – felniken…

Suzuki V-Strom 1000 koncepció  az Intermoton

Suzuki V-Strom 1000 koncepció  az Intermoton

ugrás fel