Az amerikai mérnök-motorépít? Jeff Gundlach gondolt egyet, és nagyon, de nagyon beletenyerelt a Moto Guzzi kánonjába. A mandellói motorok blokkelhelyezését sokszor éri kritika a partvonal mell?l, így aztán az még önmagában nem is lett volna baj, hogy az 1971-es megjelenés? olasz V-Twint elforgatja, és hosszanti irányban merészeli beszerelni a tervez?, hogy aztán egy négysebességes Norton váltóval lássa el.
Már ezt a tettet önmagában szentségtörésként élhetik meg egyes tisztavér? guzzisták, a végeredményként kapott motorkerékpár viszont szöges ellentéte az olasz mentalitásnak és formavilágnak. Az persze, hogy tízb?l kilenc olasz legszívesebben menten felgyújtaná, még nem zárja ki, hogy másnak tetsszen.
A 750 köbcentis er?forrással szerelt, Raven MotoCycle néven futó prototípus, melynek vázszerkezete, formabontó tankja kézimunka eredménye, futóm?-elemei – a felnik, a villák, a fékek és a villahíd – pedig egy 1968-as Honda CB350-r?l kerültek rá némi átalakítás után.
Gundlach úr egy 850-es és egy 1000 köbcentis változatot is tervez, addig is ezt a háromnegyed literes példányt az eBay-en értékesíti (a 25 ezer dolláros online aukció már lezárult). A m?vész hivatalos honlapján még több kép érhet? el az építés fázisairól. Lenn pedig egy videó, benne a berreg? észak-karolinai Guzzi.
Legutóbbi hozzászólások