„Ázsia nagyon fontos faktor a MotoGP terjedésében, márpedig Szingapúr épp a kontinens középpontja: jó lenne ott versenyt csinálni.” Nagyjából ennyivel foglalta össze Carmelo apó, a Dorna übermensch-e a távol-keletre irányuló törekvéseket. Kína kiesett ugye a pikszisb?l; volt ott minden: politikai balhé, formaegyes vonalvezetés, mely a biztonsági normákon kívül a test-test elleni motorozást sem respektálta, meg ugye a legárnyaltabban fogalmazva sem volt a kutya sem kíváncsi arra, hogy mit alakít a motoros világbajnoki mez?ny arrafelé. Az els? kett? kikerülhet? a leend? szingapúr pályán, utóbbira nincs garancia: azonban Ezpeleta olyan tribünöket akar, melyek gyomra legalább 70,000 lelket képes majd elnyelni, ha kitör a GP-láz Ázsiában.
|
„Legalább 4-4,5 kilométer hosszú pályát szeretnénk majd, a biztonság lesz a f? szempont. … Az viszont sok mindent?l függ, hogy mikorra, melyik évi versenynaptárba tudjuk majd beiktatni a szingapúri versenyt. Legkevesebb három évet mondanak a szakért?k, úgyhogy 2011 vagy 2012 el?tt nem is várjuk, hogy valósággá lehessen.” – tette még hozzá Carmelo úr a bejelentéshez. A remekül rendezett, majális hangulatú, villanyfényes szingapúri Forma1-es futam után legalább ilyen érdekl?dést várna a Dorna a MotoGP felé is. És hogy Katar után még egy reflektoros, európai id? szerint ebédid?ben játszódó meccs legyen a terítéken? Az sincs kizárva…
Legutóbbi hozzászólások