A tajvani Kymco évr?l évre impozáns standdal jelenik meg az Eicmán, és így tett az idei seregszemlén is. Itt került bemutatásra ez az új People modell, ami befecskendezéses blokkját az Xciting és a Downtown tesóktól vette kölcsönbe, és majdnem minden tekintetben méltó ellenfele a legközelebbi riválisnak, a Honda SH300-asának.
Ha a teljesítményb?l indulunk ki, 1-0 a Kymcónak: 32,8 LE-s adata üti a japánok 27-esét. 1-0 után pedig be lehet állni kontrázni: esztétikailag nem foglalunk állást, de a megújított formatervvel nincs oka szégyenkezésre a tajvani gyártónak, igazán kimunkált darab a People, szépek a színben passzoló kiegészít?k, rászerelt elemek (visszapillantó tükör, csomagtartó láda).
Futóm?ve is els? osztályú, vázszerkezetben és felfüggesztések terén hozza a megszokottat, azaz nincs szinte semmi változás, a fékrendszer pedig el?l-hátul 260 mm átmér?j? szimpla féktárcsákra építkezik, el?l úszó felfogatású háromdugattyús féknyereggel.
A nyereg széles és viszonylag alacsonyra került, ami városban nem hátrány a kisebb termet?eknek, megvan a mobiltelefon-feltöltési lehet?ség (12V), nagy és kényelmes sík lábtartó, okosan elhelyezett táska-felfogatási pontok.
Mi kell még? A People-nek alighanem minden esélye megvan, hogy bestsellerré váljon a piacon a nagykerek?, közepes lökettérfogatú robogók kategóriájában, f?leg, ha egy versenyképes árat képeznek hozzá a marketingosztályon.
Legutóbbi hozzászólások