EST. 2002

Talmácsi Gerg? beszámolója

„2005. április 22-24. között került megrendezésre a Hungaroringen az UEM Alpok-Adria Bajnokság és a Magyar Köztársaság Bajnokság I. fordulója, melyre nagy várakozással tekintettem.

Az edzések szoros küzdelmet ígértek. Mindjárt az els? edzésen sikerült megszereznem az els? rajtpozíciót, a második edzésen ugyan sikerült javítanom az id?eredményemen, de ennek ellenére sajnos visszacsúsztam a második helyre. Vasárnap következett a verseny napja, amit nagy izgalommal várt mindenki, mert az idei évben ez volt az els? verseny és rögtön mindenki bizonyítani szeretett volna.

Harmadiknak rajtoltam, de a második kanyar után már én vezettem a 32 f?s mez?nyt! A sikán környékén vettem észre, hogy a piros zászlót lengetik a posztokon. Két hatalmas bukás történt a pályán, sajnos mindkét versenyz? magyar volt! Mivel a ment?autó bejött a pályára, új rajtot indítottak.

Az új rajtot sokkal jobban sikerült elkapnom és azonnal az élre törtem. A rajtot követ?en senkit sem láttam magam el?tt a verseny idején, mert sikerült annyira nagy tempót diktálnom, hogy ezt egy versenyz? sem tudta felvenni. A verseny végén, amikor megnéztem a pontos eredménylistát, akkor örültem csak igazán, mert kiderült, hogy a mögöttem beérkez? olasz versenyz?nek 20 másodpercet adtam. Úgy érzem, hogy ennél jobb szezonnyitó versenyt még kívánni sem lehetne, nagyon boldog voltam a verseny végén. Azt gondolom, hogy a Superstock 600-as kategóriát nekem találták ki. Itt aztán valóban kiderül, hogy ki mit tud, mert nem lehet a motort tuningolni (azaz teljesítménynövel? kittet beleszerelni). Ez azért jó, mert nincs akkora különbség a motorok között, mint mondjuk a Supersport 600-as kategóriában. A következ? versenyen – bármelyik helyszín is jöjjön, – a legjobb akarok lenni, akit úgy ismernek, hogy a Stock 600 kategória és a motorsport igazi fenegyereke, a „LEGDURVÁBB”!”

Faster Management

ugrás fel