Új motorblokk, új váz, új elektronika, új kerekek, új ülésvég, stb. Viszont
az eredmény váratott magára, oly annyira, hogy a nap eleje a szenvedésr?l szólt.
A motor folyamatosan detonált… állítottak a gyújtás karakterisztikán,
mire megsz?nt a probléma, viszont óriásit esett vissza a motorblokk teljesítménye.
Talma szerint az új cs?váz a probléma okozója, mert az fogja vissza a
motor teljesítményt. A teszten ott volt egy ‘régi’ malaguti is, melyben
EB futamokra elegend? motorblokk volt… Talma ezzel a géppel könnyedén ment
2.02-es körid?t úgy, hogy nem volt ráállítva sem a futóm?, sem pedig a váltó.
Gábor szerette volna kipróbálni a vadiúj alkatrészeket nem a 2004-es fejlesztés?,
hanem a régi vázzal, de sajnos erre nem volt már elég az id?.
A váz mellett még az új ülésvég is gondot okozott, mert nem jól méreteztek,
így túl magasan ült.
Ma este Bolognába mennek, ahol egy meetingen kielemzik az eredményeket.
Március végén kerül sor a két hivatalos IRTA tesztre, ahová Talma
két motort kért: egyet a régi vázzal új alkatrészekkel, és egy vadiúj gépet.
Talma nagyon bízik abban, hogy hamarosan rájönnek ennek a probléma pontos okára,
hogy tudjanak egyr?l a kett?re lépni. Nagy gond viszont nincs,
hiszen a régi Malaguti kéznél van, amivel könnyedén ment ma is beállítatlanul
olyan id?t, mint tavaly – ezen a pályán az els? szabad edzésen – az Apriliával.
Legutóbbi hozzászólások