F?szponzort keres az Aprilia az olasz háromhengeres MotoGP
fejlesztésére.
A Cube, ami Sepangban futni fog, lényegében a 2003-as motor egy új variánsa.
F?ként a futóm?vön állítottak a noalei versenyágazat mérnökei, ennek szükségessége
a tavalyi év szereplését figyelembe véve nem is kérdés.
Id?közben, Jan Witteveen f?mérnök vezetése alatt folyik a legújabb Cube
tervezése-fejlesztése, melyet legel?ször a 2004-es Olasz Nagydíj során dob
mélyvízbe az olasz gyár. Az evolúciós Aprilia MotoGP futóm?ve teljesen új
kiadású lesz, és készül az új motorblokk is, melyet az Aprilia egymaga
realizál lázas munka keretében (mindössze a fejek származnak a Cosworth m?helyéb?l).
Nem hivatalos információnk szerint az elektronika jelent?s egyszer?sítésen esik
át, mivel tavaly a túl bonyolult irányítás jelentette az egyik f? gondot.
Malajziában az Aprilia idomjain csak a Sax neve lesz olvasható, mint
támogató, a gyár marketing-gépezete persze mindeközben m?ködik.
A 250-ben Apriliával induló Manuel Poggialiról szóló hír, hogy San Marino
els? motoros világbajnokának forgalomba került második bélyegsorozata is
a miniállam postájának jóvoltából. Az 1,55 eurót kóstáló bélyegeken a húszéves
Manuelr?l készült rajzok láthatók.
Manuel Poggiali és Alex De Angelis nemrégiben megkapták a
‘Bajnokok a Történelemért’ kitüntetést, melyet a San Marino-i
sportminisztert?l vehettek át.
Legutóbbi hozzászólások