EST. 2002

Team Classic Suzuki Katana – álom két keréken

A brit Team Suzuki gondolt egyet és megalkotta a saját Katana projektjét. A szigetországban tudják mitol lesz igazán jó egy utcai motor, de ez még a megszokott tuningokat is felülmúlja. Ráadásul a csapat számára nem ismeretlen a motor típus, hiszen már részt vettek egy másik verzióval a Klasszik Európa bajnokságon, ahol az Oscherslebeni futamot be is húzták.

A mostani projekt célja az volt, hogy egy utcai verziót hozzanak létre, amelyre nem is találhattak volna alkalmasabb alapanyagot, mint az Alstare csapat GSX-R1000 WorldSBK motorját. A motort teljes generált kapott Nathan Colombi kezei alatt, így a teljesítménye szerény 200 lóerő. Bocsánat, majdnem lemaradt hátsó keréken!

Persze nem menjünk el a részletek mellett, nézzük miből dobták össze ezt az egyszerű motort, amitől vélhetően megállna a Mozaik utca összes mérőegysége. Az elektronika területén a Yoshimura EM Pro készlet lapul a motorban, míg az egyedi túlméretes vázat és lengővillát az Alpha Performance Fabrications cég biztosította, mindkettőt a hagyományos két lengéscsillapítós megoldáshoz tervezve, tisztelegve az eredeti Katana előtt. A kipufogó rendszer Racefit, a futómű természetesen Öhlins, míg a kerekek a Dymag CH3 modelljei, klasszikus megjelenésűek megfelel a Team Classic Suzuki XR69 másának.

A hátsó idomzat egy Team Classic Suzuki versenykiegészítőjéből lett átalakítva LED lámpával kiegészítve.

A motor klasszikus Katana fényszórót kapott, némileg megnövelt kerettel, az első sárvédők és minden apró alkatrész karbonból készült.

Ilyen motorok ritkán születnek és legkevésbé nem felelnek meg az utcai követelményeknek. Sajnos a készítők nem tervezik további példányok gyártását, még korlátozott számban sem. Tehát marad a remény, hogy esetleg egy részét piacra dobják, boldoggá téve ezzel a típus szerelmeseit.

Fotó: bikeit.gr

ugrás fel