Aprilia színekben és ismét két 125cc-s pilótával áll rajthoz 2005-ben a Road
Racing Team Hungary. Nemrég leszerz?dtették f?szerel?nek az évtizedes MotoGP-s
és apriliás múlttal rendelkez? Roberto Baglionit, valamint a szerel?csapatot
is b?vítették: jöv?re a profi csapatokhoz hasonlóan minden motor mellett
két szerel?, egy telemetria-mérnök és egy segédszerel? áll majd.
Az els? számú versenyz? természetesen továbbra is ifjabb Tóth Imre, aki megalakulása
óta a Road Racing Team Hungary magyar képvisel?je. Sokáig úgy t?nt, a második
versenyz? Robbin Harms lesz világbajnoki (2003, 2004) és apriliás (2003
Seedorf) múltja miatt. A hosszú és reményteljes tárgyalások ellenére a szerz?dés
mégsem köttetett meg: Harms más csapatot választott.
Három nappal a választási konferenciát megel?z?en – ahol végleg döntenek a
csapatok, illetve a versenyz?k személyér?l – a csapat újra felvette a kapcsolatot
a korábban jelentkezett versenyz?k közül néhánnyal. Végül a világbajnoki
el?írásoknak a svájci születés? Vincent Braillard felelt meg leginkább, így
rá esett a választás.
Braillard 19 éves, mint Imi, ami nagyon nagy el?ny számukra. Idén az Európa
Bajnokságban összesített 8. helyen végzett a spanyol TMR Competición csapatban,
legjobb helyezése a 4. volt Vallelungában, ami egy elég nehéz pálya. Az utolsó
két, spanyol bajnoki futamon már Ariliával indult, de sajnos mindkét versenyen
megállt a motorja. Braillard nagy reményeket f?z az új motorhoz, amely – mint
elmondta – igazán jól feküdt neki, a Jerez-i pályán eddig mért legjobb idejénél
rögtön 2mp-cel jobbat tudott menni, és a kvalifikáción második volt a VB-men?
Simon Corsi mögött. Vincent a 26-os rajtszámmal indul, Imi pedig új 45-ös
rajtszáma mögé hasalva rója majd a 2005-ös szezonban a köröket.
Legutóbbi hozzászólások