Megkezdték kerengésüket a világhálón az új generációs Honda VFR képei, stúdió-változatban,
afféle beharangozóként a majdani részletes bemutatóhoz. Kétféle változatban tárja
elénk az aranyszárnyas gyár a legendás motort 2009-ben: egy sportos, egy túrázós
verzió (‘F’ és ‘GT’), névadó egy most debütáló ezres V5-ös.
Ha modellbemutatókról van szó, a brit MCN-es fiúk-lányok mindig egy lépéssel
a világ el?tt járnak: a szigetországi szerkeszt?k most a Honda népszer? VFR generációváltását
harangozzák be. A VFR tényleg olyan motor, amit évr?l évre ‘csiszatoltak’ a japánok,
ennek ellenére – vagy éppen ezért – itt az ideje egy tabula rasának és egy teljesen új
projektnek. A képek mindenesetre mély benyomást tesznek gondos figyel?jükben:
m?szaki és esztétikai nóvumok egész sora, amit látunk.
De haladjunk sorjában, hiszen tkp. két modellt is bemutat a tokiói konstrukt?r: vagy inkább
mondjuk úgy, két személyiség lakik a VFR-ben? Inkább ez utóbbi: piros sarokban a sportos
utcai változat, az ‘F’, a maga egyedi karakterével, kék sarokban meg a Granturismo, oldaltáskákkal,
kanapéval a nyereg helyén, utasfogódzóval, maximális szélvédelmet nyújtó, állítható plexivel.
A közös szál az alapvet?en mégis eltér? lelkület? motorokban a vadonat új blokk lehet.
Az öthengeres szív geometriájában hasonlít az RC 211V-jéhez, tartják a jól értesültek.
A kis pletyka keményen hangzik, de teljesen
hihet? is. Szintén újdonságként szerephez juthat a bels? fejlesztés? ‘gombnyomásos’ sebességváltási rendszer, amelynek keretében egy,
ergonómiailag tökéletes helyre szerelt nyomógomb segítségével pakolgathatjuk a fokozatokat.
Legutóbbi hozzászólások