A csapat, Capirossival és Baylisszel a fedélzeten mégis Valencia
aszfaltján tesztel, ahelyett, hogy a Karibi-térségben inná az agyongyümölcsözött,
agyonjegezett koktélokat.
Valenciában Capirex, az utolsó felvonás során még egyszer dobogóra vezette
a Desmosedicit, ezzel is mutatva a vörösök erejét és versenyképességét.
A kétnapos tesztelés célja egyértelm?en a technikai felkészülés a 2004-es
szezonra, és 2003 m?szaki értelemben kritikus pontjainak kiküszöbölése,
finomítása.
Mindkét pilóta az idei motorral tesztelt, amelyek mégsem voltak teljesen
olyanok, mint az év során. Ugyanazt a fajta abroncskészletet használták, mint
a vasárnapi nagydíj alatt. Még az id?járási viszonyok is ugyanolyanok voltak.
Így minden körülmény adott volt, hogy a Ducati újrajátssza Valencia tartomány
Nagydíját.
Az eredmény meggy?z?, és nem véletlenül ad okot optimizmusra és jókedvre
a csapatnak. Fontos és szignifikáns id?eredményeket jegyzett úgy Loris, mint
Troy, mindketten jóval túlszárnyalták vasárnapi teljesítményüket, konstans
és gyors tempót motorozva.
Capirossi 47 kört teljesített az els? napon, 33-at a másodikon, ebbe
beleértend? a második nap reggelén véghezvitt versenyszimuláció is. Legjobb
ideje 1’33"4 lett, ez majd öt tizednyi javulás a vasárnapi 1’33"89-hez
képest.
Baylissnek 1’33"5-nél állt meg a stopper, ez jelent?s javulás a
futamon írt legjobb körid?, az 1’34"65 mellett. Az ausztrál 62 illetve
59 kört fordult, és szintén abszolvált egy szimulált futamot.
Nem csoda hát, hogy elégedettek a pilóták és a m?szakiak, hiszen a célkit?zést
túl is teljesítették. Sikerült kiismerni a motorra applikált evolúciós megoldásokat,
melyek a jobb man?verezhet?séget hivatottak szolgálni, f?leg az olyan kemény
pályákon, mint Valencia. A Ducati idén még két próbasorozatot tervez, november
24 és 26 között Jerezben, december 10 és 12 között pedig ismét a valenciai
ringen.
Legutóbbi hozzászólások