EST. 2002

Tesztek Barcelonában

A Barcelonát ér? szórványos es?zések pont elegend?ek
voltak ahhoz, hogy ne lehessen maradéktalanul elvégezni a betervezett munkákat
a katalán pályán tesztel? csapatoknak.

A legnagyobb bevállalás momentán a Ducatié: a vörösök jó ideje a Desmosedici
GP4 új blokkjának el?készítésén dolgoznak.
Nem mondhatni, hogy az id?járás
segítette volna ?ket, bár Loris Capirossi kipróbálta még a nedves borítást is
a Twin Pulse-szal. Troy Bayliss kihagyta ezt a tesztelést, hiszen vasárnapi
balesete után neki az a legjobb, ha mihamarabb visszanyeri legjobbik formáját.

A két nap alapján Capirossi benyomásai igen pozitívak: az új motorral könnyebben
vezethet? a Desmo, érzékenyebb
: ezt az olasz pilóta különösen nagyra értékeli.
Livio Suppo, a Ducati Marlboro Team f?nöke a következ?ket nyilatkozta: "Valóban
elégedettek vagyunk a Twin Pulse bemutatkozásával
, jobbak, finomabbak a
karaktervonásai. Megújult bizalommal készülünk a Holland Nagydíjra. Biztos vagyok
benne, hogy Troy gyorsan felépül, és bombaformában lesz Assenre. 2004 els? futamai
nem voltak valami egyszer?ek, de azt hiszem, megmutattuk, hogy képesek vagyunk
reagálni. Nagyon szeretnénk hamar újra f?szerepet játszani a MotoGP-ben."
A szabálytalan robbanások elvén m?köd? Twin Pulse blokk el?ször a mugellói teszten
szerepelt pályán.

A Honda az RC211V futóm?vének beállításain dolgozott, a leggygorsabb Nicky
Hayden volt, de az új idomzatot használó Barros nagyon közel volt hozzá. Érdekes,
hogy egy tét nélküli tesztelésen a gyári Honda kett?se minden meger?ltetés nélkül
képes az élen végezni.
Melandri egy ízben kicsúszott, Tamada pedig újfent
id? el?tt kényszerült leparkolni, miután Bridgestone-abroncsai ezúttal sem
bírták maradéktalanul a strapát
.

Marco Melandri karját egyébként szerdán megoperálták, a sajgó végtag
Olaszországban és Katalóniában is problémát jelentett Maciónak. A Yamaha versenyz?je
úgy döntött, el?rehozza az eredetileg a nyári szünetre tervezett m?tétet. "Nem
tudom 100%-ig, hogy ott leszek-e Assenben
, az orvoseok szerint pár hét alatt
teljesen rendbejövök" mondta az olasz.

Pályán a 250cc képvisel?i is: De Puniet elesett, és az érkez? Aoyama
már nem tudta kikerülni az út közepén lév? franciát. Pedrosa aerodinamikai tesztelést
végzett.

A hivatalos id?eredmények

Versenyz? neve Motor Id?
Hayden Honda 1.43.7
Barros Honda 1.43.8
Biaggi Honda 1.44.0
Rossi Yamaha 1.44.1
Checa Yamaha 1.44.2
Gibernau Honda 1.44.3
Edwards Honda 1.44.3
Melandri Yamaha 1.44.4
Capirossi Ducati 1.44.5
Bayliss Ducati 1.45.0
Abe Yamaha 1.45.1
ugrás fel