Az ausztrál motorépít?, az Open Road Customs színeiben m?köd? Jacques Peters fantáziáját ragadta meg egy lepukkant Yamaha Virago Dél-Afrikában, úgy érezte, tökéletes alap lesz ahhoz, hogy valami különlegeset építsen bel?le. A Viragók második élete többnyire café racerként jön el, de Peters valami mást akart, így a kettes számú trendhez, a tracker-scrambler vonalhoz nyúlt.
Az alapból m?ködésképtelen motorral nagyobb tervei voltak, mint újraéleszteni a blokkot. A feladathoz Greg Hageman segítségét kérte a Classic Motorcycle Engineeringt?l, aki Yamahákban otthonosan mozog.
A „dirty’ koncepció részeként a motor új kerekeket és bütykös gumikat kapott, így a Virago számára már az aszfalton túl is van élet. Egyedi kormányt és markolatot tettek rá, a tükrök a kormány végén kaptak helyet, egyedi irányjelz?k, retró hangulatú els? lámpa és egy új tank mutatja, hogy ez a Virago már nem az a Virago. A sárvéd?k a Sideshow Cycles alkotása, a tank Peters saját tervezése és keze munkája.
A motor filigrán hátsó részének hangsúlyos darabja a mexikói motívumokkal, tequilás üvegekkel, koponyákkal és rózsákkal díszített ülés, ami nem csak önmagában meglep? színfolt, de jól passzol a tank és a sárvéd?k borvörös metál színéhez is. Ha már scrambler, a stílus egy magasan és vízszintesen végz?d? kipufogót is megkívánt. Mókás látvány rajta a 78-as számot formázó két fémdarab, bár h?véd? pajzsnak igen szerénynek t?nik.
Nekünk nagyon bejön. Kompakt, merész, egyedi. A motort Jacques Peters az eBayen adta el, 9500 ausztrál dollárért, vagyis kicsit több mint kétmillió forintért kaparinthatta meg a szerencsés licitáló. Ennyi pénzért…
Legutóbbi hozzászólások