A Husqvarna mindig is különc motormárka volt. Az 1689 óta létez?, eredetileg l?fegyvergyártással foglalkozó cég 1757-ben költözött a svéd Huskvarna nev? településre, és vette fel a nevet. Az 1800-as évek végére már kerékpárokat, majd 1903-ban motorokat is kezdtek gyártani, amihez a blokkot még nem maguk készítették. Ezzel a múlttal a Husqvarna az egyik legrégebbi, ma is m?köd? motorgyár.
A ’60-as évekre a Husqvarna szinte m?vészi szintre fejlesztette a kétütem? motorokat, aminek köszönhet?en a ’70-es évekre az enduro és off-road versenyzés csúcsán találta magát. Egyik híres kedvencünk, Steve McQueen egyik híres kedvence a Husky volt, és általában Amerikában is igen népszer? volt a Husqvarna, csak a nagyobb japán gyártók tudták vele felvenni a versenyt.
A Husqvarna töretlenül sikeres a dirt track világában Európában és Amerikában, és nemrég elindultak Kelet-Ázsia felé: boltot nyitottak Bali szigetén, épp a Deus nev? motorépít? m?hely szomszédságában. Ebb?l a találkozásból született a Husky, ami ezúttal inkább aszfaltra, mint homokba való.
A motor a minimalizmus jegyében készült. Alapja az Enduro Világbajnokságot is nyert TE250-es modell, ami amellett, hogy nagyszer?en megfelel a Bali szigetén található útviszonyok kívánalmainak, valószín?leg a legkönnyebb, legfürgébb négyütem?, vízh?téses egyhengeres blokkal is rendelkezik a piacon. Titán szelepek, hatsebességes váltó és hidraulikus kuplung teszi teljessé a képet.
Új tankja a Husky 400 Cross el?tt tiszteleg, Steve McQueen és Malcolm Smith az On Any Sunday cím? klasszikus filmben is ezen a motoron csapatnak. A Husky új ülést kapott, valamint új segédvázat, ami szebb ívet ad a motor hátuljának. A kipufogó egyedi, a blokk fekete lett polírozott oldaldeklivel. A h?t? eredetileg egy Kawasaki KLX-é, a fekete küll?s kerekek Heidenau Enduro gumit kaptak elöl 120/80-18 hátul 140/80-18 méretben.
Egyszer?, szép, fürge. A Husky Balin rendelhet?, a Deus Ex Machina üzletében.
Legutóbbi hozzászólások