EST. 2002

Tiszta játszma négy keréken


Hazudott, aki azt mondta, hogy a motorversenyzés egyszer?, kényelmes dolog. Persze, hogy nem az. F?leg akkor, ha az ember magára van hagyva, ha egyedül megy neki az egésznek. Ilyenkor nem csak az ellenfelekkel, de saját kitartásával, türelmével is megy a harc: vajon mikorra jut el odáig az átlag amat?r, hogy legközelebb akkor sem fog hajnali négykor quadot gurtnizni a kölcsön trélerre, ha három anyja van? Tapasztalatból mondjuk: hamar. Az átlag legalábbis bizonyára. Aki már el?re el van keseredve, vagy id?közben savanyodott be, azoknak a Full Gas Motorsport Egyesület és a Magyar Suzuki Zrt. törzskönyvezett egy új orvosságot: Suzuki Quad Kupák 2009. Fair körülmények, profi kiszolgálás, versenykész quadok, el?re nem látható költségek és mellékhatások nélkül

.

Ami eddig sokaknak elképzelhetetlen volt, az mostanra nagyon is elképzelhet?vé vált. Egyik nap arra ébredünk, hogy profi quadversenyz?k lettünk. A helyszínen vár ránk a csapatunk, a felkészített versenygép indításra kész. A depóban nyüzsögnek a szerel?k és az ellenfelek, pár perc van még a startig. Nekünk egy dolgunk van: húzni (tolni) a gázt, de piszkosul, ha végre felengednek a pályára. Ennyire egyszer? lenne? Igen. Tényleg ennyire egyszer?.

Mir?l is van szó?

A nevezési díj befizetése után nekünk annyi dolgunk maradt, hogy saját magunkat eljutassuk a versenyhelyszínekre. Minden mást a szervez?k állnak. Hozzák a quadot, segítenek megtalálni az ideális beállításokat, felállítják a depót, etetnek, itatnak: full service, all inclusive. Nincsenek el?re nem látható költségek, nincs kaució. Ami van: 10 fordulós kupa, kifejezetten a quadversenyzésre el?készített pályák, versenykész gépek, elszánt indulók.


Fair-play, egyenl? feltételek

Egy igazi márkakupa alappillére, hogy mindenkinek ugyanolyan lehet?ségeket biztosítsanak. Az anyagi lehet?ségek közötti különbségek elmosódnak, a mínusz másodpercek „megvásárlására” nincs lehet?ség: itt az utolsó csavarig ugyanolyan quadokkal vág neki a mez?ny a versenyeknek.

A két 450-es kategóriában 8-8 darab Suzuki LT-R450, a gyerekeknél pedig 12 darab LT-Z90 száll majd ringbe az aranyért, melyet minden verseny hétvégéjének az els? napján sorsolnak ki a résztvev?k között. Mindegyik quadon biztosították a versenyzéshez elengedhetetlen átalakításokat: vészleállító, kilépésgátló, els?-hátsó ütköz?. Ezen kívül a stock szabályzatnak megfelel? extrákkal ruházták fel a motorokat: alumínium kormány, a short track motorokon húzógáz, nyitott kipufogó, nyitott légsz?r?ház, és a suzukisok által oly jól ismert cherry-bomb (mely az elektronikai tiltást iktatja ki). A versenygéppel a pilótának semmi dolga nincs: a tankolást, a kopóalkatrészek cseréjét a gumit mind-mind a szervez?k állják. Ha gondod van, 5 hivatásos, a quadsportban szerzett versenytapasztalatokkal rendelkez? szerel? lesi majd a kívánságaidat. Nem elhanyagolandó kitétel, hogy a versenyz? semmiféle anyagi felel?sséggel nincs az általa használt quadért: ezáltal kauciót sem kell befizetni.

Aki eddig hátrányban érezte magát, mert bankszámlája visszaböfögte a százezrekbe kerül? fejlesztéseket, az most fellélegezhet – ezentúl csak magára számíthat, a technikai faktor kiiktatása után kizárólag a képességek fognak dönteni a pontok sorsáról.

Oda jutok a helyszínre, és kész?

Oda jutsz a helyszínre, és kész! Az egész csapat ott lesz, Neked csupán bele kell ülni a kikészített fotelodba, és koncentrálni, hogy gyors legyél a pályán. A depót a szervez?k építik fel, így fedett helyen vészelheted át a futamok közti szüneteket: sem az es?, sem a t?z? nap nem szegheti kedvedet. A motorok szállításáról sem kell ezentúl gondoskodnod: azok karbantartva, felkészítve fognak várni Rád. Ha megéheznél, márpedig a kiélezett meccsek után biztosan meg fogsz, a szünetekben kielégítheted szükségleteidet, hiszen a nevezési díj az étel-italfogyasztást is tartalmazza. Hogy ne csak szóbeszéd és mendemondák ?rizzék hírneved és leghúzósabb el?zéseid, visszanézheted majd, mit is csináltál a pályán – nem ám akárhol, hanem egyenesen a TV-ben! A Sport1-en és az ATV-n 40 perces összefoglalók készülnek majd a versenysorozatról. Ezen kívül online motoros médiákban és nyomtatott sajtóban is megtalálhatod a neved.

Szóval mit is kapok a pénzemért?

-nevezés
-versenyquad használata
-gumi
-üzemanyag
-szállítás
-szerelés
-a quad versenyre felkészítése
-felépített depó használata
-egységes megjelenés (a teljes szezonra szerz?dött versenyz?k az els? verseny el?tt egy mezt és egy nadrágot kapnak)
-étel-italfogyasztás
-teljes média háttér
-díjazás


Lebonyolítás

10 versenyhétvégét jelölnek ki a szervez?k a versenynaptárban. A rendezvények szombat délutántól vasárnap estig tartanak. Minden verseny Magyarországon, kifejezetten quadversenyzésre kialakított pályán kerül megrendezésre.

Szombaton építik fel a depó területét, sorsolják ki a quadokat, ekkor történik a gépátvétel. Ha mindezek lezajlottak, két, egyenként 20 perces szabadedzés során ismerkedhetnek meg a versenyz?k a pályákkal.

Vasárnap d?l el minden. Az 5 perces warm-up után 20 percig tartó id?mér? keretein belül d?l el a rajthelyek sorsa. A rajtsorrend felállítása után jön a két dönt? futam, melyek eredményeinek összesítéséb?l alakulnak ki a végs? helyezések.

A Suzuki Quad Kupák minden kategóriája külön-külön lép pályára, azaz: minden edzésen, id?mér?n, versenyen csak és kizárólag azok lesznek veled egy id?ben a pályán, akik ellen valójában is az egész év során versenyzel.


Miért jó ez nekem?

Az árak így lényegesen olcsóbbak, mint a magán versenyz?k futamonkénti költsége. Az étkezést, az üzemanyagot, a szállítást, a versenygépek amortizációját, kopó alkatrészeinek cseréjét, a 80.000 forintba kerül? új gumigarnitúrát, a nevezést mind-mind becsületesen összeadva jócskán többre rúg a végs? összeg, mint amelyet a Suzuki Quad Kupában kell részvételi díjként kifizetni. És akkor még sok plusz, anyagi javakban nem kifejezhet? dologról nem is beszéltünk: a konstrukció kényelmet, macera mentességet szavatol. Nincsenek el?re nem látható költségek: a teljes évi költségvetés már most, ebben a percben kiszámolható. Az egyenl? feltételek miatt tudni fogja a „szakma”, hogy a gy?ztest a tehetsége vitte a csúcsra, nem a megvásárolt technika: ez remek kiugrási lehet?ség. A széles médiatámogatottság miatt könnyebb lehet a szponzorkeresés keserves útja is.


Árak

Kategóriák


Suzuki LT-R450 MX Stock Cup190.000 .- Ft + áfa

A pályák hossza kb 1500m-2000m-ig nyúlik, szélességük átlagosan 8 méter,az ugratók pedig laposabb szögûek,könnyebben teljesíthetõek,mint egy crossversenyen.


Suzuki LT-R450 STQ Stock Cup190.000 .- Ft + áfa

A pályák 800-1200 m hosszúak, szélesek, lendületesek, a talajuk pedig döngölt föld. Ugratók alapvetõen nincsenek, legfeljebb a terepviszonyokból adódóan emelkednek el a motorok egy-két helyen, de ez nem jellemzõ.


Suzuki LT-Z90 KID’S Stock Cup49.000 .- Ft + áfa

A Suzuki Quad Kupák gyermekeknek megrendezett futamsorozata.

A befizetett pénzr?l, mint reklámtevékenységr?l kaphat számlát az induló, mely nagyban segítheti a szponzorkeresést. Továbbá, az egyenmezeken el?re elhelyezett logokon kívül bármilyen más szponzormatrica, felvarró felkerülhet.

A nevezési díj futamonként is fizethet?, de a szervez?k olyan versenyz?jelöltetek keresnek, akik a teljes szezonban, annak minden futamán versenyezni kívánnak.

Jelentkezés:
Full-Gas Motorsport Egyesület
Telefon: +36 85 550 560
Mobil: +36 703 711 135 (Bajnóczi Csaba)
E-mail: info@suzukiquadkupak.hu
www.suzukiquadkupak.hu

ugrás fel