EST. 2002

Történelmi sikert ért el a kéthengeres RXV és Merriman

Történelmi tettet vitt végbe az Aprilia ezen a hétvégén: igaz még nem világbajnoki futamon, de gy?zni tudott Stefan Merriman, els?ként kéthengeres enduró motorral. Az olasz nyílt kupán, az Assoluti d’Italia di Enduro szombati versenye után a frissen igazolt ausztrál klasszis állt a dobogó legtetejére, ahová az RXV 4.5 röpítette. Vasárnap aztán egy jó második hellyel zárt Merriman a vb f?próbájának is beill? viadalon.

‘Nagyon elégedett vagyok, mert már az els? tapasztalatszerzéskor éreztem, hogy nagy potenciál rejlik ebben a motorban, és ezt most sikerült eredménnyel alátámasztani’ mondta a pilóta. ‘Nagyon vártam már, hogy élesben mérk?zhessek az ellenfelekkel. Ez volt az els? tétre men? versenyünk az idén és bizony a megérzéseim helyesek voltak.’ Elkapta a fonalat Merriman társa, a krosszból enduróra váltó francia Luigi Seguy is: az 500+ köbcentis négyütem?ek els? napi futamán leggyorsabb kört motorozott, és derekasan helytállt a második felvonáson is.

Ennio Marchesin, az Aprilia offroad ágazatának vezet?je mindazoknak ajánlotta ezt a gy?zelmet, akik hittek abban, hogy ez a kéthengeres RXV képes lehet nyerni az enduró szakágban. Leo Francesco Mercanti, a noaleiek általános igazgatója elmondta, beérni látszik egyéves munkájuk: ‘2006-ban tettük be a lábunkat az enduróba hivatalosan, és a fejlesztési forgatókönyvünknek megfelel?en 2007 elejére már magasan versenyképesek vagyunk. Ez a versenyszekció és az offroad-ágazat embereinek és Ampelio Marchi f?mérnök munkáját dicséri.’

ugrás fel