A pénteki id?mér?n a 18. rajtrácsot – eddigi legjobb rajtpozíciómat – sikerült
megszereznem 1:50:0-s id?vel, ami ezen a pályán eddig a legjobb id?eredményem.
Szombatra viszont teljesen elromlott az id?, szakadó es?ben motoroztunk, így
szinte senki nem tudott javítani az id?eredményén.
Sajnos a verseny napjára sem voltak túl kedvez?ek az el?rejelzések, a reggeli
warm up-on nem is kockáztattam, bejárattam a motort, majd kijöttem a boxba.
A versenyre a nagy es? miatt még állítottak a rugózáson, de nem lehetett
tudni, hogy végig es? lesz-e vagy felszárad, így sok múlott a szerencsén is.
A rajtnál egy kicsit beragadtam, mert az es?s id?höz betett fúvóka a start
el?tti állásban megszívta magát, amikor odahúztam neki, ledadogott, így
visszaestem a 28. helyre.
Aztán az egyre er?söd? es?ben jött az újabb probléma: az els? futóm? annyira
puha volt, hogy a kanyarokban alig bírtam megfogni, ezért kétszer is ki
kellett jönnöm, hogy állítsanak rajta, így legalább végig tudtam menni. Máshogy
képzeltem ‘bemotorozni’ az Unióba, egy kicsit csalódott vagyok, hogy az els?
két versenyt nem úgy sikerült befejeznem, ahogy szerettem volna, de mégis
boldogan jöttem haza a már Uniós Magyarországra.
Hátra van még tizennégy VB-futam, amiket már nagyon várok és megpróbálok
minél jobb eredményeket elérni, ezzel is népszer?sítve hazánkat a Team Hungary
színeiben.
Tóth Imi
Legutóbbi hozzászólások