A pénteki id?mér?n a 18. rajtrácsot – eddigi legjobb rajtpozíciómat – sikerült
  megszereznem 1:50:0-s id?vel, ami ezen a pályán eddig a legjobb id?eredményem.
  Szombatra viszont teljesen elromlott az id?, szakadó es?ben motoroztunk, így
  szinte senki nem tudott javítani az id?eredményén. 
Sajnos a verseny napjára sem voltak túl kedvez?ek az el?rejelzések, a reggeli
  warm up-on nem is kockáztattam, bejárattam a motort, majd kijöttem a boxba.
  A versenyre a nagy es? miatt még állítottak a rugózáson, de nem lehetett
  tudni, hogy végig es? lesz-e vagy felszárad, így sok múlott a szerencsén is.
A rajtnál egy kicsit beragadtam, mert az es?s id?höz betett fúvóka a start
  el?tti állásban megszívta magát, amikor odahúztam neki, ledadogott, így
  visszaestem a 28. helyre. 

Aztán az egyre er?söd? es?ben jött az újabb probléma: az els? futóm? annyira
  puha volt, hogy a kanyarokban alig bírtam megfogni, ezért kétszer is ki
  kellett jönnöm, hogy állítsanak rajta, így legalább végig tudtam menni. Máshogy
  képzeltem ‘bemotorozni’ az Unióba, egy kicsit csalódott vagyok, hogy az els?
  két versenyt nem úgy sikerült befejeznem, ahogy szerettem volna, de mégis
  boldogan jöttem haza a már Uniós Magyarországra. 

Hátra van még tizennégy VB-futam, amiket már nagyon várok és megpróbálok
  minél jobb eredményeket elérni, ezzel is népszer?sítve hazánkat a Team Hungary
  színeiben.
Tóth Imi






Legutóbbi hozzászólások