Az angol gyártó is megalkotta a maga kiemelt kategóriáját, ahogy a BMW esetében az M úgy a Triumph motorjainál a TFC jelenti a pluszt. Igen ha valaki egy TFC-t vásárol akkor biztos lehet benne, hogy kihozta a maximumot egy széria Triumphból.
A TFC sorozat több modellből áll, elsőként a Thruxton mutatkozott be, majd érkezett a Triumph Rocket 3.
A telejsen fekete színű Bobber emlékeztet a 40-es és 50-es évek motorkerékpárjaira. A fotók alapján is jól látszik, hogy minden a helyén van. A tervezés és a kivitelezés is nagyon magas szintű. Olyan látványos kiegészítők és alkatrészekre érdemes figyelni mint az öreg hatású bőrülés, rövidített sárvédő, Union Jack flag a tankon és még sorolhatnánk.
A felszereltség területén sincs miért szégyenkeznie a típusnak. Brembo M50-es féknyergek, 320 mm-es tárcsákkal kombinálva és teljesen állítható Öhlins futómű elöl és hátul is. A kipufogó rendszert az Arrow polírozta rá a motorra, némi szénszállal kombozva a végén. Az angol cég hivatalos kipufogó beszállítója képtelen hibázni a csövek minőségét és megjelenését nézve.
A füzött kerekek a kor szellemét idézik, míg a motor már a modern kor gyermeke. A TFC verzióban az eredeti Bobber 10 lóerővel lett feljebb húzva, így 87 lóerőt termel ki magából, 6250-es fordulat mellett.
A 750 darabos limitált szériás verzió legjobb része azonban még hátra van, a motor ára ugyanis 19400 euró lesz. Ami elsőre akár soknak is tűnhet, de ha összeszámoljuk a felszereltség értékét, akkor bizony ez nem is olyan horror ár a mai piacon.
Legutóbbi hozzászólások