A legnagyobb újdonság a teljesen új blokk, ami immár 1200 köbcentis és folyadékh?tést is kapott. M?szaki adatokkal egyel?re nem szolgált a Triumph, de bizonyára jogosan számítunk az új er?forrástól az el?dénél nagyobb teljesítményre és nyomatékra. A sejtések 104,5 Nm-r?l szólnak, emellett nagyban javult az új Bonnie fogyasztása és károsanyag-kibocsátási adatai.
Bár a T120 és a T120 Black h? marad a gyökereihez, azért b?ven találunk rajta a modern kort idéz? m?szaki megoldásokat. Diszkréten ABS, elektronikus gázkar és kétféle üzemmód (road és rain), kipörgésgátló és markolatf?tés lapul a klasszikus küls? alatt.
Megújult a m?szerfal is, a dupla óra retro megjelenést kapott és LED világítást, amin számos információ megjeleníthet?: az aktuális üzemmód, sebességfokozat, a markolatf?tés státusza, fordulatszám, megtett kilométer, szervizlámpa, hatótáv, pillanatnyi és átlagfogyasztás, óra, az ABS és a kipörgésgátló beállításai.
A nappali fény és a LED hátsó lámpa szériafelszereltség, ahogy az USB tölt?csatlakozó is. Aki a gyárinál több inspirációra vágyik, az választhat „Inspiration’ szettet az új Bonneville-jéhez, ami egyedi tanklogót, ülést, Vance & Hines kipufogódobot, fekete kormánymarkolatot, mini LED irányjelz?ket és króm blokkfedelet tartalmaz.
A T120 Grafit Fekete és Jet Black színekben, míg a normál kéttónusú fényezéssel lesz választható.
Legutóbbi hozzászólások