Négyféle Tiger 800 közül választhat 2015-t?l a jöv?beni brit-rajongó kalandmotor-tulajdonos, a használat módjának leginkább megfelel?t: XR, XC, XRx és XCx.
Az újítások els?sorban az elektronikai felszereltség és a kedvez?bb fogyasztás terén tetten érhet?k. Mind a négy új változat rendelkezik kipörgésgátlóval, kapcsolható ABS-szel és elektronikus gázkarral, utóbbi „a kiegyensúlyozottabb er?leadás és a simább gázreakció érdekében’.
Az XR verziók inkább az országúti, míg az XC-k az off-road használatra fókuszálnak, az „x’ végz?dés pedig még jobb felszereltséget takar, háromféle üzemmódot, ami a befecskendez? térképet, az ABS-t és a kipörgésgátlót hangolja össze, és tempomatot. Az XC ezen felül WP futóm?vet is kapott.
A közös blokk a korábbi háromhengeres, 800 köbcentis, 94 lóer?s er?forrás áthangolt változata, aminek eredménye a gyártó állítása szerint 17 százalékkal kedvez?bb fogyasztás.
Az új, élesebb, agilisebb vonalak megjelennek a h?t?takaró panelen, a tank oldalán, a mattfekete blokk és a fekete kerekek a titán szín? vázzal pedig kifinomult érzetet adnak a motor látványának.
Legutóbbi hozzászólások