EST. 2002

Triumph Tiger 900 -2020

Az angol gyártó egyből 5 verzióval indít az új típusnál. Lesz miből választani annak, aki a márka túra motorja mellett dönt: Tiger900, Tiger900 GT, Tiger 900 GT Pro, Tiger 900 Rally és végül Tiger900 Rally Pro.

Az erőforrás továbbra is három hengeres, de úgy tervezték, hogy megfeleljen az Euro5 elvárásainak. A modell karakterisztikája közel esik a V2-es erőforrásokhoz, megtartva a háromhengeresekre jellemző erős középtartományt.

A blokk erősödött míg a motor tömege fogyott, ez a legjobb kombináció egy új modell bevezetésénél. Az angolok büszkék is az arányra, olyannyira, hogy véleményük szerint ez legerősebb, legrugalmasabb közepes kategóriájú kalandmotor.

Tiger 900

A szilárd útburkolatra kínált, alapmodellel kezdjük a listát, a típusoknák olyan alkatrészek között is vannak különbségek, mint a futómű vagy a fék. Az elsőnél különböző gyártók kínálatával ( Marzochhi, Showa ) a másodiknál méretbeli eltérésekkel találkozhatunk.

  • 900 cm3, Euro5 szabványnak megfelelő három hengeres motor
  • Új tervezésű, könnyű moduláris rendszerű váz
  • ABS / Traction Control
  • LED első lámpa
  • 5” TFT kijelzőt
  • 2 választható vezetési mód
  • Száraz tömeg 192 kg
  • Tank kapacitás 20 liter
  • Ülésmagasság 810-830 mm között
  • Kormány szélesség 830 mm
  • Átlagfogyasztása 5,2 liter/100 km

Az alapmodell esetében a Marzocchi szállítja a komplett felfüggesztést, előre egy 45 mm-es UPS teleszkóp, míg hátul egy manuálisan állítható 170 mm-es úttal rendelkező rugóstag került.

A fékrendszer elöl, a 4 dugattyús Brembo Stylema Monobloc féknyergeit használja 320 mm-es tárcsával, ABS rendszerrel kombinálva. Hátul egydugattyús rendszert találunk az olasz gyártótól, 255 mm-es tárcsával kombinálva.

Az első kerék mérete 19 x 25, 100/90-19 abronccsal szerelve, hátul 17 x 4,25-ös felni, 150/70R17 abronccsal szerelve.

Az alapmodell ára már ismert: 9500 angol font.

Tiger 900 GT és Tiger 900 GT PRO

Ha valaki úgy érzi, hogy kicsit több kényelemre, vagy komplexebb elektronikai csomagra lenne szüksége, akkor ott a két drágább és jobban felszerelt testvér.

A középső a GT jelzőt kapta, és egyből három szín közül is választhatunk. Az utazásra optimalizált változat értékes kiegészítőket tartalmaz, a GT árát még nem közölte a gyártó.

Etérések az alapmodellhez képest:

  • ABS és TC rendszer kiegészítve kanyarodás asszisztenssel
  • LED lámpa, beleértve az indexeket is
  • 4 vezetési mód
  • 7” színes TFT kijelző
  • Markolat fűtés
  • Tempómat
  • Kézvédő
  • Teljesen állítható Marzocchi felfüggesztést

A GT PRO verzió mindent tud, amit az országútra tervezett motornál jelenleg a Triumph nyújtani képes. A fókusz a kényelem mellett, a szolgáltatásokra helyeződött.

A GT modellen felüli opciók:

  • 5 vezetési mód
  • My Triumph connectivity system
  • Elektronikusan állítható Marzocchi hátsó gátló
  • Triumph váltó asszisztens
  • LED köd lámpák
  • Középállvány
  • Keréknyomás mérés
  • Fűthető ülés a vezető és az utas számára egyaránt

 

Tiger 900 Rally és Tiger 900 Rally PRO

A Triumph azoknak is kínál alternatívát, akik leszeretnének térni az útról. Nekik alkották meg a Rally verziót, amin a legszembetűnőbb különbség a fűzött kerék megjelenése.

Az első kerék 21 x 2,15” felnire épül, 90/90-21-es gumiabroncsokat használva. A hátsó kerék méretei nem változtak az alapmodellhez képest.

Változik viszont a teljes felfüggesztés, melyet a Showa szállít UPS verzióban és 240 mm-es rugóúttal. Hátul szintén a japán gyártó rugóstagját találjuk, mely kézzel állítható és 230 mm-es úttal rendelkezik.

A kormány szélessége 935 mm, míg az ülés magasság 850-870 mm között állítható. A teljesítmény 95,2 lóerő, melyhez 87 Nm nyomaték társul 7250 fordulatnál.

Eltérések az alapmodellhez képest:

  • ABS és TC rendszer kiegészítve kanyarodás asszisztenssel
  • LED lámpa, beleértve az indexeket is
  • 4 vezetési mód
  • 7” színes TFT kijelző
  • Markolat fűtés
  • Tempómat
  • Kézvédő
  • Állítható Showa off-road futómű

A PRO verzió az országúti GT verzió megfelelője csak terep konfigurációval kiegészítve.

  • 6 vezetési mód
  • My Triumph connectivity system
  • Elektronikusan állítható Marzocchi hátsó gátló
  • Triumph váltó asszisztens
  • LED köd lámpák
  • Középállvány
  • Keréknyomás mérés
  • Fűthető ülés a vezető és az utas számára egyaránt
  • Alumínium motorvédő ( haspáncél )
  • Bukókeret

Összességében, a Triumph egy külön terep és országútra optimalizált csomagokkal felvértezett modellt dobott a piacra. Az erőforrás és a tömeg is, egy használható és jól kezelhető motort sejtet. A széles kiegészítő választék pedig megkönnyíti a választást, és valószínűleg jobb végfelhasználói árakat is eredményez majd.

ugrás fel