Az angol gyártó egyből 5 verzióval indít az új típusnál. Lesz miből választani annak, aki a márka túra motorja mellett dönt: Tiger900, Tiger900 GT, Tiger 900 GT Pro, Tiger 900 Rally és végül Tiger900 Rally Pro.
Az erőforrás továbbra is három hengeres, de úgy tervezték, hogy megfeleljen az Euro5 elvárásainak. A modell karakterisztikája közel esik a V2-es erőforrásokhoz, megtartva a háromhengeresekre jellemző erős középtartományt.
A blokk erősödött míg a motor tömege fogyott, ez a legjobb kombináció egy új modell bevezetésénél. Az angolok büszkék is az arányra, olyannyira, hogy véleményük szerint ez legerősebb, legrugalmasabb közepes kategóriájú kalandmotor.
Tiger 900
A szilárd útburkolatra kínált, alapmodellel kezdjük a listát, a típusoknák olyan alkatrészek között is vannak különbségek, mint a futómű vagy a fék. Az elsőnél különböző gyártók kínálatával ( Marzochhi, Showa ) a másodiknál méretbeli eltérésekkel találkozhatunk.
- 900 cm3, Euro5 szabványnak megfelelő három hengeres motor
- Új tervezésű, könnyű moduláris rendszerű váz
- ABS / Traction Control
- LED első lámpa
- 5” TFT kijelzőt
- 2 választható vezetési mód
- Száraz tömeg 192 kg
- Tank kapacitás 20 liter
- Ülésmagasság 810-830 mm között
- Kormány szélesség 830 mm
- Átlagfogyasztása 5,2 liter/100 km
Az alapmodell esetében a Marzocchi szállítja a komplett felfüggesztést, előre egy 45 mm-es UPS teleszkóp, míg hátul egy manuálisan állítható 170 mm-es úttal rendelkező rugóstag került.
A fékrendszer elöl, a 4 dugattyús Brembo Stylema Monobloc féknyergeit használja 320 mm-es tárcsával, ABS rendszerrel kombinálva. Hátul egydugattyús rendszert találunk az olasz gyártótól, 255 mm-es tárcsával kombinálva.
Az első kerék mérete 19 x 25, 100/90-19 abronccsal szerelve, hátul 17 x 4,25-ös felni, 150/70R17 abronccsal szerelve.
Az alapmodell ára már ismert: 9500 angol font.
Tiger 900 GT és Tiger 900 GT PRO
Ha valaki úgy érzi, hogy kicsit több kényelemre, vagy komplexebb elektronikai csomagra lenne szüksége, akkor ott a két drágább és jobban felszerelt testvér.
A középső a GT jelzőt kapta, és egyből három szín közül is választhatunk. Az utazásra optimalizált változat értékes kiegészítőket tartalmaz, a GT árát még nem közölte a gyártó.
Etérések az alapmodellhez képest:
- ABS és TC rendszer kiegészítve kanyarodás asszisztenssel
- LED lámpa, beleértve az indexeket is
- 4 vezetési mód
- 7” színes TFT kijelző
- Markolat fűtés
- Tempómat
- Kézvédő
- Teljesen állítható Marzocchi felfüggesztést
A GT PRO verzió mindent tud, amit az országútra tervezett motornál jelenleg a Triumph nyújtani képes. A fókusz a kényelem mellett, a szolgáltatásokra helyeződött.
A GT modellen felüli opciók:
- 5 vezetési mód
- My Triumph connectivity system
- Elektronikusan állítható Marzocchi hátsó gátló
- Triumph váltó asszisztens
- LED köd lámpák
- Középállvány
- Keréknyomás mérés
- Fűthető ülés a vezető és az utas számára egyaránt
Tiger 900 Rally és Tiger 900 Rally PRO
A Triumph azoknak is kínál alternatívát, akik leszeretnének térni az útról. Nekik alkották meg a Rally verziót, amin a legszembetűnőbb különbség a fűzött kerék megjelenése.
Az első kerék 21 x 2,15” felnire épül, 90/90-21-es gumiabroncsokat használva. A hátsó kerék méretei nem változtak az alapmodellhez képest.
Változik viszont a teljes felfüggesztés, melyet a Showa szállít UPS verzióban és 240 mm-es rugóúttal. Hátul szintén a japán gyártó rugóstagját találjuk, mely kézzel állítható és 230 mm-es úttal rendelkezik.
A kormány szélessége 935 mm, míg az ülés magasság 850-870 mm között állítható. A teljesítmény 95,2 lóerő, melyhez 87 Nm nyomaték társul 7250 fordulatnál.
Eltérések az alapmodellhez képest:
- ABS és TC rendszer kiegészítve kanyarodás asszisztenssel
- LED lámpa, beleértve az indexeket is
- 4 vezetési mód
- 7” színes TFT kijelző
- Markolat fűtés
- Tempómat
- Kézvédő
- Állítható Showa off-road futómű
A PRO verzió az országúti GT verzió megfelelője csak terep konfigurációval kiegészítve.
- 6 vezetési mód
- My Triumph connectivity system
- Elektronikusan állítható Marzocchi hátsó gátló
- Triumph váltó asszisztens
- LED köd lámpák
- Középállvány
- Keréknyomás mérés
- Fűthető ülés a vezető és az utas számára egyaránt
- Alumínium motorvédő ( haspáncél )
- Bukókeret
Összességében, a Triumph egy külön terep és országútra optimalizált csomagokkal felvértezett modellt dobott a piacra. Az erőforrás és a tömeg is, egy használható és jól kezelhető motort sejtet. A széles kiegészítő választék pedig megkönnyíti a választást, és valószínűleg jobb végfelhasználói árakat is eredményez majd.
Legutóbbi hozzászólások