EST. 2002

Triumph 2011: véletlen kiegészít?s képek

Butus kis angolok, hát nem kipublikálták id? el?tt az eleddig féltve ?rzött – vagy éppen hogy célzottan csepegtetett – titkokat a világhálóra, ráadásul saját weboldalukon? Ennél egy kicsit jobban is odafigyelhettek volna, hacsak nem szándékos ez a megmozdulás is.

De mindez a lényegen mit sem változtat: újabb infókkal, s?t, új, jó min?ség? fotókkal lettünk gazdagabbak a két leginkább várt Triumph újdonságról, a Tiger 800-ról és a Speed Triple új verziójáról, alig egy héttel a hivatalos, kölni leleplezés el?tt.

A legnagyobb sokk a Speed Triple fanokat várja. Elt?nik a kerek króm lámpapár, helyét pedig egy formatervezett világító együttes veszi át. Örülünk? Vagy netán sírunk? Egyéni ízlés kérdése, egy azonban több mint valószín?: a maradi (értsd: a klasszikus értékeket el?nyben részesít?) leend? tulajdonosok számára extrafelszerelésként elérhet? lesz a hagyományos, dupla kerek verzió is.

Az érthet?en a kiegészít? alkatrészekre koncentráló fotóanyagból kiderül az is, hogy az új Speed számára egy új váz is készült, új lesz a m?szerfal, a kerekek, a tank, a kipufogók, a farokidom – egy szóval egy teljesen új Speed Triple-lel állunk szemben.

A brit MCN-nek sikerült „elkapnia” egy hivatalos Triumph-tesztpilótát, aki már motorozott az új Speeddel. Az állását mostantól bizonyára félt? úriember azt nyilatkozta, a mérnököknek sikerült belekomponálniuk a kis 675-ös Street Triple fürgeségét az új Speed, egyébként a mostani verziónál állítólag 6 kilóval könnyebb testébe; hogy elképeszt? élményeket tartogat. S?t, az 1050-es er?forrás teljesítményét is megnövelték elvileg.

A másik „extrafelszereltség? kiszivárgás” nem okoz meglepetést, hiszen a Tiger 800-ról van szó, amelyr?l már oly sok képet láthattunk korábban (lásd ezeket az [mi] Triumph-márkaoldalán), de egyet sem ilyen jó min?ségben, mint most. Kiválóan szemügyre vehetjük rajtuk az els? lámpatestet például, vagy a BMW GS-eihez hasonló, csavaros megoldással állítható szélvéd?plexit, vagy az opcionális, alumínium oldaldobozok mellett a kétrészes – tehát valószín?leg állítható magasságú – üléseket.

A kölni Intermot megakiállítás jöv? kedden nyitja meg kapuit, [mi] ott leszünk az els? sorban, hogy végre teljes testi valójukban mutathassuk meg nektek a Triumph és a többiek újdonságait – már amelyiket nem tartják még titokban a milánói Eicmáig, még egy hónap erejéig.

ugrás fel