De a hivatalos prezentáció el?tt felkerült az internetre – jelesül a Triumph675.net oldalra – pár jókép? kémfotó a motorról.
Új vázszerkezetet, oldalsó idomzatot és kipufogó-elhelyezést leshetünk le, ez utóbbi szakítást jelent a klasszikus, a Daytonák hátulsó dizájnját meghatározó, farokidom alatti megoldással – ehelyett jobb oldalon vezetik ki a kipufogót, ahogyan azt már egy 2011 májusi kémvideón is láthattuk. Esztétikai újításokat is látunk fejidom- és fényszóró-tájon.
A Daytona 2013-tól könnyebb, frissített vázat kap, optimalizált geometriával, de a triumphos fórumok szerint a blokk marad a régi (ez még nem hivatalos infó, azért meg kell várnunk az itáliai seregszemlét). Egy új elektronika viszont megajándékozza majd a leend? Daytona-tulajokat pár bónusz lóer?vel.
Legutóbbi hozzászólások