2011-ben sportosító offenzívát indít a Triumph, jönnek az Öhlins futóm?vel szerelt, magasabb felszereltség? modellek. Az els? a Daytona 675R, de – csak hogy lelkes Triple-tulajdonos kommentel?ink megnyugodhassanak – nemsokára jön a többi is!
A világ legkisebb és legfürgébb sportmotorjának tartott Daytona 675R átalakulása els? ránézésre egészen egyszer?nek t?nik, mégis mennyire hatásosnak ígérkezik! Az Öhlins gyártmányú futóm?vek és a Brembo egyblokkos féknyergei azonnal szemet szúrnak, és leginkább a versenypályára járóknak sz?kült össze t?lük a pupillájuk, és gyorsult fel pulzusuk, lélegzésük éppen.
A fenti képre kattintva Daytona 675R galéria nyílik.
Második pillantásra aztán a karbon sárvéd?k is felt?nnek, meg az új bet?típus a tankon, na meg a piros felnicsíkok. A hivatalos képek ennyit árultak el, de sajnos hogy odabent mi rejt?zik, esetleg egy átprogramozott injektor, netán egy hegyesebb vezérm?tengely, azt sajnos egyel?re nem tudjuk.
A Triumph hivatalosan elvileg még be sem mutatta a Daytona 675R-t, exkluzív tartalomról van szó, csak most, csak nálunk, csak nektek, és sajnos csak képek formájában. De még ha a 2011-es alap Daytonára mondott 126 lóer?n és a 72 Nm-en nem is fognak húzni, a versenycélokra is alkalmas futóm? és fékrendszer minden bizonnyal áldásos hatással lesz a Triumph középkategóriás sportmotorjára.
Ki festette pirosra a segédvázat?! Áldassák a neve mindörökké!
A 675R-rel együtt egy másik, akár régi ismer?sként is jellemezhet? új Triumph-ot is meg tudunk nektek mutatni: alig fél évvel azután, hogy a Triumph bevallotta a Tiger 800 készültét, végre megkaptuk a teljes képet. Információink róluk sincs, de végre nem kell többet epilepsziás kameramanok által forgatott homáylos videókra hunyorítanunk naphosszat, ha a Tiger 800-ra lennénk kíváncsiak.
Ez már itt ?, vagyis ?k, teljes testi valójukban, a Triumph új kalandmotorjai Tiger 800 és Tiger 800XC néven. Két verziót gyártottak, nehogy kompromisszumokat kelljen kötnie a terepez?, vagy a csak utcán közleked? leend? vásárlónak.
Erre a képre kattintva Tiger 800 galéria nyílik.
Ennek megfelel?en, amint látjátok (és amint arról már megannyiszor írtunk az elmúlt id?kben) két verzió lesz elérhet?, egy utcai, és az XC blokkvédelemmel és nagyobb kerekeken nagyobb bütykös gumikkal. Sajnos konkrétumok továbbra sem tudnak elhangozni a kis Tigerrel kapcsolatban, a hivatalos lóer? és súlyadatokért meg kell várnunk a november els? hetében nyitó milánói kétkerek? kiállítást. Addig is katt a képekre, és nézel?dés bekapcs!
Legutóbbi hozzászólások