EST. 2002

Triumph Sprint ST1050

A tesztel?k szerint az ST valóságos kezes bárány, könny? ellen?rzés alatt tartani. A m?szerpanel elrendezését több helyütt kritika érte, mivel az felosztás és a kis méret nem a legszerencsésebb. Persze nem ez a legfontosabb egy motor esetében, de miután a sebességhatárokat ‘a világ legegyszer?bb dolga átlépni a Sprinttel’, ez kerülhet némi pénzbe és pár jogsi-pontba.

A Sprint ST1050 er?s, meglep?en jó dinamikus egyensúllyal: menet közben nem érezni a két mázsa fölötti súlyt. Olyan ‘csöndes és folyékony’, ahogy a Triumph m?helyéb?l még egy modell sem. A fordulatszám olyan magától értet?d?en és lineárisan emelkedik, hogy szinte észre sem venni. Ebb?l az egy szempontból nézve szerencse, hogy az ST fejidoma a legrövidebb a maga kategóriájában (nem állítható: jelenleg csak a BMW R 1200 ST plexije az), tehát ha más nem, a szembe száguldó leveg? figyelmezteti a pilótát, hogy amit aktuálisan m?vel, az jogszabályba ütközik.

A Triumph ST 11 ezer eurós áron kerül a szalonokba.

Kapcsolódó cikkeink
Triumph Speed Triple ’05
Vissza a jöv?be
Intermot 2004: Triumph
Triumph: Supersport
Klasszikusok
ugrás fel