Egyel?re több a találgatás, mint a tény a Suzuki új, Tokióban frissen bemutatott blokkja körül. Lehetne az új Recursion, a 2013-ban bemutatott turbós koncepció er?forrása, ami sorkettes, 600-asnak ígérkezett. Hogy mennyi az annyi, nos, ritkán pontosan annyi, így ez az 588 köbcentis újdonság simán belefér a 600-as szupersport kategóriába.
A hírek szerint a blokk kódneve EX7, és 100 lóer?s teljesítményre számíthatunk t?le barátságos, 8000-es percenkénti fordulaton. Az ehhez csatlakozó 100 Nm maximális teljesítmény 4500-nál tovább növeli az izgalom faktort.
Okos lépés lenne a Suzukitól kihozni az utcára, f?leg, hogy az új blokk nem csak, hogy igazi szupersportos teljesítményt produkál, de fogyasztás szempontjából is kedvez?bb értékeket ígér, és ki ne vágyna alacsonyabb motorüzemeltetési költségekre?
Így már csak a legfontosabb kérdésre kell fényt derítenünk: mibe kerül az új er?forrás. Biztosak vagyunk benne, hogy a Suzuki pontosan tudja, milyen elvárásokkal néz szembe a jöv? motorja: legyen er?s, könny? és agilis, ami azt jelenti, nem építheti bármilyen vázba, különben elvész a plusz teljesítmény a nagy súly mozgatásában. Kíváncsian várjuk.
Legutóbbi hozzászólások