‘Assenben és Rio de Janeiróban kiderült, mennyire hatékony az új motor:
sokkal könnyebb használni, f?ként versenytávon’ mondta Loris Capirossi,
aki aktuálisan nyolcadik a pilóták egyéni összetett versengésében, azonban csak
9 pont választja el a negyedik helyt?l. Az olasz telve van életenergiával, hiszen
Brazíliában igen jól szerepelt a GP4 nyergében, a projekt szépen halad a maga
útján, ráadásul nyugodt lehet, mert 2005-ben neki biztos munkahelye lesz a bolognai
csapatnál.
‘Nem rossz pálya a Sachsenring, ám a legkisebb kihagyás vagy hiba is sokba
kerülhet. Itt igen könny? lemaradni, ugyanakkor a pálya sz?k, nem túl gyors,
tehát el?zni sem könny?. És ha az ember meg is próbálja, nem árt közben
az óvatosság.’
Az utóbbi id?k nem túl brilliáns eredményei ellenére a csapat ausztrálja, Troy
Bayliss bízik abban, hogy a Német GP hozhatja meg a fordulatot: ‘Tavaly
dobogóra állhattam Németországban, és megmondom, idén is tetszene. Alig várom
a Twin Pulse-blokkos gépet. Én ugyan versenyen még nem használtam, viszont a
riói tesztelésen megéreztem, hogy könnyebben kezelhet?vé teszi a motor egészét.
Maga a Sachsenring elég furcsa pálya, különösen az els? traktus. Sokféle kanyar,
szintkülönbségek: szórakoztató.’
Legutóbbi hozzászólások