Az amerikai gyártót senkinek sem kell bemutatni. Évtizedek óta a pályán élnek és szó szerint a versenyzés a mindenük. Rendszereik folyamatosan ott vannak a tengerentúli bajnokságok élmez?nyében és egyre több európai versenyz? is használja ?ket. A cég gyárt utcai felhasználásra szánt termékeket is és szerencsére itt is párosul a magas min?ség a gyönyör? kivitelezéssel, ami ritka kombináció.
Titán, karbon, alumínium rendszereket illetve végdobokat találunk a palettán, amik moduláris rendszerként még variálhatóak is, ami a kipufogók végzáróját jelenti.
Találunk a kínálatban hosszabb és rövidebb dobott egyaránt, s?t karbon palástból is több félét árulnak így mindenki megtalálhatja motorjához leginkább ill? kivitelt. A gyártó oldalán megkereshetjük motorunkat és kiválaszthatjuk a hozzá ill? rendszert vagy dobot.
A most bemutatott S1R rendszerként és végdobként is rendelhet?. Sportmotoroktól a Naked Bike-ig sok motorra felszerelhet? és három különböz? verzióban rendelhet?.
Az alumínium verzió fekete végzáróval érkezik amit CNC-vel munkálnak meg teflonbevonatú magnéziumból. A másik két testvér szénszálas, vagyis karbon palástot visel szintén magnézium véggel. Minden Two brothers cs?re jellemz?, hogy kompakt kivitelük mellett csak kiváló min?ség? anyagokkal dolgoznak és valódi teljesítmény növekedést érhetünk el velük.
Példaképpen kiválasztottunk egy kis Yamaha FZ 07-et. Jól látszik a görbén, hogy a teljesítmény minden tartományban növekedett. A DynoJet mérés szerint 3,5 lóer? teljesítménynövekedést érhetünk el közel 4,5 kg súlycsökkenés mellett.
Ha egyedi megjelenés? rendszert vagy végdobot szeretnél motorodra kiváló min?ség? anyagokból és teljesítmény növelése is a célok között szerepel, akkor érdemes ellátogatni a HP-Motor szalonjába és megnézni pár Two Brothers csövet!
Legutóbbi hozzászólások