EST. 2002

Új Harley termékek az S&S-t?l

A rajongók már régóta hallottak róla, sok ideje jelennek meg hírek az S&S
hivatalos honlapján, a www.sscycle.com oldalon – a Daytona Bike Weekre ígérték
az új, forradalmi terméket. És íme, itt van: az új kéthengeres, melyet egyértelm?en
a legnagyobb, a Harley Davidson motorok számára gyártó cég szerelt össze. Egy
légh?téses, 2376 köbcentis, igazi Big Twin. Ezzel, a Ron Simms, ismert motorátépít?
által gyártott motorba épített termékkel a legigényesebb motorépít?ket célozták
meg. A hatalmas méret? er?m?, teljesítmény és nyomaték szempontjából szó szerint
ráijeszt majd az egyetlen konkurrensre, a Mech Performance 2150 köbcentisére,
mely 120 lóer?s teljesítménnyel büszkélkedhet. A mi nagy elektronikus befecskendezéses
Twin motorunk jobb adatokkal rendelkezik, teljesítménye 186 lóer? 5700-as fordulatszámon,
és 183 Nm-es er?kat 4900-as fordulatszámon!

Ezen a motoron t?nik fel el?ször a VFI (Variable Fuel Injection) nev? elektronikus
üzemanyagellátó és befecskendez? rendszer, melynek adatai letölthet?k egyenesen
a cég honlapjáról, és mely végre az üzemanyag-befecskendezéses Harley Davidson
tulajdonosoknak címeztek. A neve VFI Induction System, és két lehetséges beállításban
lehet megvásárolni: az egyik a Tuned, a jobban megspékelt változat, a másik
a Teardrop, melyet szériamotorok számára ajánlanak. Bár mindkett? a teljesítményt
adja el áru gyanánt, a Tuned megkülönböztethet? az egyértelm?en sportos, két
takaratlan tölcséres légsz?r?vel, míg a nyugodtabb verziónál maradt a "cseppes",
hagyományos légsz?r?. A beavatkozás, melyet a teljes fordulatszámon való teljesítmény-
és nyomatéknövekedés érdekében tettek, teljes mértékben visszafordítható, a
Harley Davidson által rendelkezésünkre bocsátott kiegészít?k skálájával, melyekben
megtalálunk mindent, a hengerfejekt?l a vezetékekig.

ugrás fel