EST. 2002

Új köntösben az Aerox

Szöveg: motorinfo.hu Fotó: Yamaha

Nem kellett sokáig várni, a Yamaha legújabb „MotoGP-robogójára”. A Fiat-Yamaha uniformisában feszít? ötvenesen csak a gúnya változott, m?szakilag nem nyúltak hozzá a mérnökök, így továbbra is ugyanaz a 2,72 lóer?s vízh?téses szív dobog a Rossi replikában, mint bármelyik korábbi modellben, a lassulásról ezen a darabon is a jól bevált 190 mm-es tárcsák gondoskodnak, el?l, hátul egyaránt, ami kategóriájában a legjobb.

A vázról é a futóm?r?l sem mondhatunk egyebet a megszokottnál: acélcsövekb?l épített „gerincen” nyugszik a technika, el?l hagyományos Paioli teleszkópok teljesítenek szolgálatot, egy kis karbon betéttel megspékelve, hátul pedig egybe építettek a leng?kart az er?forrással, amit a bal oldalon elhelyezett rugóstaggal támasztottak meg.

A kis Rossi rajongóknak kötelez? darab, már csak az ?söket kell megsimogatni picit, hogy a fél milla fölötti vételárat kipengessék valamelyik Yamaha márkakereskedésben. Akiknek pedig nem futná a nehezen megkeresett diákmunkából és zsebpénzb?l a robeszra, azoknak a lent megtalálható galériával csillapítjuk szomját.

ugrás fel