Nem tudni, hogy ezúttal lesz-e hivatalos európai forgalmazás, illetve azt tudni, hogy egyel?re azt mondják, hogy nem lesz. Amit mondanak, az még viszont változhat, mint tudjuk. Szóval leporolták, kicsit átsimogatták, de nem nagyon – nem szerettek volna semmit elveszíteni azokból a jegyekb?l, amit?l sokak kedvence lett a ZRX1200. Letisztult, a hetvenesekbe visszanyúló formák, az energiaminimumra való törekvés elve az er?forrás tervezésben: egyszer? felépítés, sok köbcenti, nagy nyomaték.
Nem sokban, de átformázták a fejidomot, kicsit megslankították faridomot – egy nyesés itt, kicsi gömbölyítés ott, és máris naprakészebb a szemnek. Az er?forrás továbbra is soros elrendezés? négyhengeres, amit jöv?t?l kezdve elektronikus befecskendezés etet majd meg. A teljesítmény 15%-al mutat majd távolabbra, mint eddig, ez 110 lóer?t jelent majd a gyári adatok tükrében. A maximális nyomaték 107 newtonméterben állapodik meg, melyet 6000-es fordulattól képes a hátsó kerékre vinni az 1164 köbcenti diadala – szemben a régivel, melynek görbéje 3500-on járt a csúcson.
Az effektívebb h?tés érdekében 16%-al nagyobb kapacitású h?t?vel m?ködik majd az új modell, de átfésülték a váltót is, melyben kisebb meghibásodási hajlamot és hosszabb szervizintervallumokat látnak. Marad a régi duplabölcs? váz, a szimpla, nem fordított teleszkópvillák – az er?forrásban lezajló módosításokból jöhet össze az a plusz 21 kiló, amit felszedett az új ZRX.
Kétdugattyús féknyergek dolgoznak össze a hullámos féktárcsákkal; utóbbiak külcsíne, illetve létjogosultsága és miértje várhatóan meg fogja majd osztani a híveket. Sokkal szebb kerekek, modernebb m?szerek, indításgátló teszik még csalogatóbbá a Kawasakit, értesüléseink szerint a fekete, mívesebb fényezésért plusz pénzt kérnek majd. No nem nálunk, de soha ne mondd, hogy soha.
Legutóbbi hozzászólások