EST. 2002

Új magyar egység a 2006-os Dakaron

-Volt rá lehet?séged, hogy kipróbáld magad valós körülmények között?

Igen, egy francia versenyz? segítségével öt napot tréningeztem a Dakaron várható viszonyok között. ? volt az, aki bevezetett a sivatagi autózás rejtelmeibe. Hát mit mondjak..,! Nem olyan könny? dolog ez, mint ahogy azt sokan gondolnák, vagy ahogy én is gondoltam azel?tt.

Mivel telnek majd a verseny el?tti utolsó hetek?

Nincs semmi különleges tervünk, készülünk tovább, pakolunk, karácsonyozunk és megpróbáljuk kipihenni magunkat az indulás el?tt.

Novemberben tették közzé a 2006-os verseny útvonalát. Van olyan szakasz, amit?l van tartanivalótok?

Egy szakasz van, ami nagyon kockázatos. Ez Lisszabonból indul és Dakarban ér véget. Ez a szakasz elég veszélyes, de ne aggódjon senki, nem tartunk t?le. Nekünk amúgy a verseny minden része új lesz, azért megyünk, hogy kipróbáljuk magunkat és az autónkat.

Van valamilyen elvárásotok az eredménnyel kapcsolatban?

Egyel?re nincsenek tapasztalataink ezen a versenyen, úgyhogy elégedettek leszünk, ha teljesítjük a teljes távot. Amennyiben ez sikerül akkor tekintve, hogy szép számmal indulnak amat?r versenyz?k, valószín?leg a középmez?nyben fogunk végezni.

-Milyen m?szaki háttér támogat benneteket a verseny folyamán?

A Bowler gyár csapata nyújtja nekünk a m?szaki hátteret. ?k több verseny- és szállítókamionnal érkeznek plusz egy olyan versenyautóval, amit csak azért indul a versenyen, hogy minket támogasson. Ha valamilyen m?szaki problémánk adódna, akkor ez a kocsi el?bb-utóbb utolér bennünket és segít elhárítani a felmerült hibát. Természetesen a saját szerel?im is kísérnek egy több tonnányi alkatrészekkel teli kamionnal. Ha nem történik valami rendkívüli dolog, akkor remélhet?leg a kiváló m?szaki és személyi háttér be fog segíteni minket a célba.

A támogatók között szerepel egy motoros vállalkozás neve is. Mikorra nyúlik vissza az együttm?ködés a Hungaroring Motorsport Iskola és Premier Motorsport Klub között?

-Az iskola vezet?je, Szabó Attila barátom korábban motorversenyz?ként a klubunk színeiben indult és kölcsönösen jó viszony természetesen azóta is megvan közöttünk. Szokatlan lehet, hogy egy motoros orientáltságú cég támogat egy négykerek? vállalkozást, de ahogy nemrég ? fogalmazott egy televíziós interjúban „a csapat profizmusa, az autó m?szaki állapota és egyedisége mindenféleképpen belepasszol abba az elképzelésbe, amit technikai sportokkal kapcsolatban dédelgetek.” Mivel ezek a elképzelések nagyjából fedésben vannak egymással, nagyon jól tudunk együttm?ködni. A támogatásért szeretnék köszönetet mondani Attilának és az összes többi támogatónknak, akik lehet?vé teszik számunkra ezt a kalandot.

HMI

ugrás fel