Újra színre lép a KTM X-Bow, a mattighofeniek nagy dérrel-dúrral beharangozott ‘négykerek? superbike-ja’, amelyet azonban 2009-ben, a válság kiteljesedésével parkolópályára állítottak, miután alig ötszáz darabot adtak el bel?le.
Most azonban megint támad a X-Bow, ráadásul egy új, ‘R’-változtattal, amelyben a Volkswagen- illetve Audi-eredet? 2.0-ás TFSI-motor dolgozik, háromszáz lóer?re felhúzott teljesítménnyel. Ugyanez az er?forrás brummog az Audi S3-asának és TTS-ének, a Seat Leon Cupra R-ének és a VW Golf R és a Scirocco R modelljének gépházában.
A KTM X-Bow R – ejtsd: krosszbó err.
A KTM X-Bow R 2011 elején kerül kereskedelmi forgalomba, utcai (‘Sport’) és pálya (‘Race’) verzióban lesz választható. Az R blokkja a korábbihoz képest mélyebbre került, így optimalizálva a súlyelosztást. Természetesen marad a palettán – illetve újra kapható lesz – az eredeti, 790 kilós és 240 lóer?s, ‘nem-R’ KTM X-Bow is.
Legutóbbi hozzászólások