EST. 2002

Újra villant a Radical Ducati: 900 Supersport Matador

A madridi utcaképhez már jópár éve hozzátartozik itt-ott egy-egy épített Ducati motor: a városbéli Radical Ducati nev? m?hely ontja ?ket, korábban már mi is beszámoltunk munkásságukról itt, itt és itt (mindhárom régebbi bemutatóra érdemes pillantást vetni, ha valaki szereti a márkát és az igényes custom bike-okat).

Radical Ducati: 900 Supersport Matador

Radical Ducati: 900 Supersport Matador

Legutolsó darabjuk a Matador nevet kapta, a kiindulás egy 1998-as 900 Supersport modell volt, amiben elektronikus befecskendezéses, 904 köbös Desmodue blokk dolgozik. Maga az eredeti szériamotor nem aratott átüt? sikert, a dizájnját legalábbis sokan savazták annó – nos, ebb?l a formatervb?l nem sokat hagytak a derék spanyolok.

Radical Ducati: 900 Supersport Matador Radical Ducati: 900 Supersport Matador

Talán ?k sem voltak annyira oda érte… Pepe Rosell és Reyes Ramon, merthogy ?k jegyzik a m?vet, leszedték a komplett idomzatot a Supersportról, hozzányúltak a vázhoz és az er?forráshoz is, felszereltek egy Wolfman 2-1-be kipufógót és egy homológ Spark dobot, a légsz?r?t MWR-re cserélték.

Radical Ducati: 900 Supersport Matador

Radical Ducati: 900 Supersport Matador

Felkerült néhány Rizoma alkatrész, meg egy Harley-Davidson V-Rod fényszóró és egy ki tudja, honnan el?varázsolt Aviacompositi Evo m?szerpanelt. Összességében sokkal könnyebb a motor, mint az eredeti szériaváltozat, hiszen a kevés karosszéria-elem közül karbonrostból készült az elüls? sárvéd? és a farokidom is.

Radical Ducati: 900 Supersport Matador Radical Ducati: 900 Supersport Matador

Az eredeti tankot kissé átformázták, és kapott egy ergál tanksapkát is (Lightech termék). A fékeket (el?l négydugattyús nyergekkel) a Brembo szállítja, a fékpumpa – és egyébként a kuplung is – korábban egy 1098-ban szolgált. A gumik a Pirelli Diablo Corsa abroncsai.

Radical Ducati: 900 Supersport Matador

Radical Ducati: 900 Supersport Matador

ugrás fel