EST. 2002

Újul és 750-esre n? a Honda NC család

Egyre hangosabbak azok a hangok, melyek az NC család megújhodásáról pusmognak – ha igaz a pletyka, nagyobb blokkot kaphatnak ezek a Hondák és elképzelhet? az is, hogy csak DCT váltóval szerelik majd ?ket.

 

Valójában már nyár óta hallani az NC 700-as paletta újraszabásáról, amit persze az alapkoncepció megtartásával visz véghez majd az aranyszárnyas márka. NC 700 S, NC 700 X és Integra, ezek az érintett modellek, melyeknek lökettérfogata az aktuális 670 köbcentir?l 720 körülire n?het, miközben idomaikon a 750-es jelzés t?nhet fel, némileg megtéveszt? módon (persze ennyi még talán belefér). A teljesítmény maradna 48 LE körül, hogy a motor tartsa magát az A2 kategória követelményrendszeréhez, és akár már a 18. életév betöltésével lehessen vezetni. 

Amit a változások után várhatunk, az egy nagyobb nyomaték és teltebb er?leadás az alacsony- és közepes fordulattartományban, amiket a ‘mindennapos’ használat során leginkább alkalmaznak a modellcsalád használói, jellemz?en a városi illetve el?városi közlekedés során. Természetesen nem ez lesz minden, hiszen állítólag – és ha így lesz, az sokakat lehorgaszt majd – az NC S és az X változat csak DTC duplakuplungos verzióban lesz kapható. A ‘régi’, 670-es henger?rtartalommal jöhet viszont egy CTX700 nev? masina, ami az USA piacán pár hónapja már jelen van, és lényegében egy kis cruiser, már ha feltétlenül kategorizálni kell.

Mindezek egyel?re – részben azért hiteles alapokon nyugvó – találgatások, a hivatalos okosságok majd csak a milánói Eicmán derülnek ki november elején…

ugrás fel