Nyálcsorgatva nézzük a Ghezzi-Brian új kreációját, melyet újfent egy kéthengeres Moto Guzzi-blokkra és a Griso m?szaki alapjaira épített fel: neve Motard V-Twin, és talán még az is elismeréssel adózik el?tte, akinek ez a m?faj nem éppen zsánere.
Természetesen a kéthengeres, négyütem? egység szépen látszik, ahogyan annak lennie kell… teljesítményben és nyomatékban némileg sikerült felhúzni a ‘kicsikét’, 115 lóer?t ad le 7.500 percenkénti fordulaton, illetve 111 Nm-t szolgáltat 6.000-en ebben a felállásban az 1.151 köbös motor.
A Motard V-Twin az els? motor, amit a Dynamic Damping Action rendszerrel szerelnek, ami nem más, mint a rugóstag hidraulikáját dinamikusan – menet közben – állító berendezés. Ez a mer?ben új technológia, ami koncepciójában és funkcionálisan is eltér az aktuális, elektronikusan állítható felfüggesztésekt?l, a holland Tractive Suspension tuningm?hellyel közösen fejlesztették. Lényege nagyjából, hogy a rugót egy speciális szeleppel szerelik, amely a hidraulikus állításért felel, ezt pedig egy külön vezérl?egység irányítja elektronikusan – ez akár 10.000 Newton csillapítóer?t képes el?húzni a varázscilinderb?l 10 ezredmásodperc alatt, illetve másodpercenként 25.000 adatot érzékel. Hihetetlen számok… egy technológiai gyöngyszem ez a motard, de persze ahogy kinéz, az sem semmi.
El?l a fényszóró és a fejidom a folyamatosság záloga a korábbi G&B modellekkel és kitekkel. A hátulsó fertály a Furiára emlékeztet, f?leg a majrévas, de nem csak. A 220 kilogrammot nyomó Motard V-Twin alumínium felnijei a Kineótól származnak, a 43 mm szárátmér?j? teleszkópvilla minden irányban állíható. A nyereg 830 mm magasan van, ami teljesen emberlépték?, és a praktikumnak is adtak Ghezziék, egy irattartó zseb és egy tárgytartó rekesz áll rendelkezésre. Fényezésben és felszereltségben egyaránt széles skálán személyre szabható a modell, illetve természetesen a G&B jó szokásához híven készül átalakító kit is a Moto Guzzi Griso-tulajoknak.
Legutóbbi hozzászólások