De a nagystíl? riposzthoz el?bb a Hondának össze kell kapnia magát.
A közelmúltban, a szponzorokkal játszott húzd-meg-ereszd-meg el?ször elbizonytalanította
az évad során amúgy jó formát mutató Gibernaut, aki a végjátékra teljesen
felidegesedett. Ráadásul a sorsa is bizonytalan. A Ricardo Tormót negyedikként
hagyja el, ami számára örömtelen vereség. Pár hete Rossi egyetlen ellenfele
volt, ma egy demoralizált pilóta – szomorú, de így van.
Eközben Fausto Gresininek nincs második pilótája, Sito Pons élete csupa
kérd?jel, nem beszélve arról a bizonyos hetedik Montiron-féle fantommotorról.
A nagy reménység Nicky Haydenr?l vasárnap újfent kiderült, hogy tud nagyon
gyorsan menni, csak ha gyorsan megy, akkor azt hatalmas hibaszázalékkal
teszi, így pedig nem lehet ötr?l hatra jutni.
Alexander Barros befejezte a gyári Hondával, búcsúfutamán megadatott
neki a boldogság, hogy lehagyja Nakano Kawasakiját és az Edwards-Capirossi duettet.
Ez egy kicsit kevés olyasvalakit?l, akit világbajnoki esélyesként emlegetett
szakma és köznép egyaránt. És nagyon kevés a Honda gyári formációjától, amely
a csapatok összetettjében nincs dobogón sem és mindkét RC211V-vel versenyzett
másik együttes megel?zi a végelszámolásnál.
Talán utolsó nagydíján szerzett pontot Jeremy McWilliams és az Aprilia RS Cube.
A noalei MotoGP-alakulat sorsáról a Piaggio csoport emberei döntenek majd,
mikor a versenyszekció könyveit megvizsgálják. Ami biztos, az az, hogy az Aprilia
MotoGP csapatnak nincs él? szerz?dése egy pilótával sem 2005-re.
Most legördül a függöny, kialszanak a fények, de keddt?l kigyulladnak
megint – és ezek már a jöv? év sorozatának fényei lesznek.
A végszó Rossié: ‘Kilenc gy?zelem a Yamahával, akárcsak tavaly a Hondával’.
Mondja ezt ugyanazon a széken ülve, amelyr?l egy éve ilyenkor a Hondával való
szakítást jelentette be. Azt a szakítást, ami merészen, s?t ?rülten hangzott,
pedig a modern motorsport legnagyobb megnyert fogadása volt.
MotoGP Valenciai Nagydíj, a végeredmény
Versenyz? neve | Motor | Nemzetiség | Id? | |
1. | Valentino ROSSI | YAMAHA | ITA | 47’16.145 |
2. | Max BIAGGI | HONDA | ITA | 47’16.570 |
3. | Troy BAYLISS | DUCATI | AUS | 47’19.278 |
4. | Sete GIBERNAU | HONDA | SPA | 47’22.273 |
5. | Makoto TAMADA | HONDA | JPN | 47’23.913 |
6. | Alex BARROS | HONDA | BRA | 47’30.820 |
7. | Shinya NAKANO | KAWASAKI | JPN | 47’39.460 |
8. | Colin EDWARDS | HONDA | USA | 47’43.586 |
9. | Loris CAPIROSSI | DUCATI | ITA | 47’45.548 |
10. | Norick ABE | YAMAHA | JPN | 47’47.682 |
11. | Alex HOFMANN | KAWASAKI | GER | 47’57.096 |
12. | John HOPKINS | SUZUKI | USA | 48’18.159 |
13. | Jeremy McWILLIAMS | APRILIA | GBR | 48’20.782 |
14. | Carlos CHECA | YAMAHA | SPA | 48’24.187 |
15. | Neil HODGSON | DUCATI | GBR | 48’25.509 |
16. | Garry McCOY | APRILIA | AUS | 48’31.167 |
17. | Gregorio LAVILLA | SUZUKI | SPA | 48’31.419 |
18. | Nobuatsu AOKI | PROTON KR | JPN | 47’35.559 |
19. | James ELLISON | HARRIS WCM | GBR | 47’41.074 |
Kiestek
# | Versenyz? neve | Motor | Nemzetiség | Id? |
19 | Olivier JACQUE | MORIWAKI | FRA | 39’35.603 |
69 | Nicky HAYDEN | HONDA | USA | 34’43.086 |
35 | Chris BURNS | HARRIS WCM | GBR | 20’23.540 |
33 | Marco MELANDRI | YAMAHA | ITA | 15’58.802 |
11 | Ruben XAUS | DUCATI | SPA | 15’58.993 |
80 | Kurtis ROBERTS | PROTON KR | USA |
Legutóbbi hozzászólások