Haga nehéz versenyt vívott a középs? bolyban a verseny elejét?l a végéig, de problémái akadtak a tapadással. „Az ötödik sorból indultam, és sokáig tartottam a tizedik helyet, de a verseny közepét?l fogva a motor hátsó része elkezdett csúszkálni, és ez lelassított.” – magyarázta a japán versenyz?.
Edwards a rajtrács 14. helyér?l indult, miután az els? kvalifikációs futamban nem szerepelt valami fényesen, majd a vasárnapi 27 körös versenyben komoly technikai problémák nehezítették helyzetét.
„A verseny nagyon kemény volt: a fék elektromos vezérlése nem m?ködött megfelel?en, így arra kényszerültem, hogy a hátsó féket használjam.” – mondta a texasi versenyz?. „Egyszer?en képtelen voltam ennél többet kihozni bel?le. Végül mégis befejeztem a versenyt, és legalább szereztem néhány értékes pontot.”
A nehézségek miatt a csapat azt tervezi, hogy nagyobb technikai változtatásokat fog végrehajtani a motoron és ezt kedden és szerdán ki is próbálják Barcelonában, hozta nyilvánosságra a tervezésért felel?s mérnök, Gigi Dall’Igna.
„Minden adatot alapos elemzésnek vetünk alá, hogy megtudjuk mi történt a 45-ös motorral.” – mondta Dall’lgna, Edwards gépére utalva. „A barcelonai teszt jó alkalom arra, hogy javítsunk a motoron a következ? versenyig, és hogy kipróbáljuk az új alkatrészeket. Újak lesznek például a motor egyes részei, a gyorsaság növelése érdekében, a burkolat ugyanaz marad, de a hátsó rész, valamint az üzemanyagtartály is meg fog változni.”
Legutóbbi hozzászólások