Következ? nap esett az es? reggel, amibe nem volt érdemes kimenni, ugyanis mint már mondtam hasonló az aszfalt mint a Hungaroringen és ha valaki ment már ott es?ben az tudja, hogy nincs sok értelme. Dél körül nagyjából fölszáradt, egy-két folt maradt csak. Az egyik ilyennel majdnem pórul is jártam, de megoldottam :). A második nap jóval többen voltak a pályán és szépen el?zgettem az emberkéket, ami azért jó érzés volt. Fölraktunk új gumit és csináltam jó pár versenyszimulációt, amik elég jól sikerültek. Aznap is gurultam majdnem 50 kört. Az edzés végeztével jött a kihallgatás a csapatf?nökkel, vittük az aznap futott id?ket és kérdeztük, mégis mit gondol.
Természetesen tisztában volt mindennel, hiszen jó párszor –gondolom teljesen véletlenül- utánam jöttek föl a GMT-s versenyz?k, akik figyelgették mit is csinálok a pályán. Annyit még hozzá akartam tenni, hogy úgy érzem verseny körülmények közt tudnék gyorsabb lenni, de nem kellett. Nézte az id?ket és úgy kezdte, hát versenyen biztos gyorsabb lennél 1-1,5mp-cel. Elmondta, hogy ez egy elég nehéz pálya és látszik, hogy szédelgek rajta még. A fékpontokat is rakhatnám kés?bbre, de ez már azért egy normális id? így els?re. Azt mondta, sokat kell még fejl?dni, de úgy látja van értelme. És az is látszik, hogy nem szoktam ennyit egyszerre menni. Igen ez biztos látszott, a második nap végére járni alig tudtam. Azt viszont értékelte, hogy egy szépen felépített kiegyensúlyozott 2 napot teljesítettem. Fiatal vagyok még, nyomni kell keményen, lehet?ség szerint minél keményebb bajnokságokon elindulni, nagyon gyors versenyz?k között, akikt?l sokat lehet tanulni.
Elmondta, hogy abban nem tud segíteni, hogy technikailag fejl?djek, azaz, hogy foglalkozzanak velem. Ezt rám bízza, de ez a teszt nem err?l szólt. Abban azonban tud segíteni, hogy elinduljak bajnokságokon és hasonló teszteken részt tudjak venni. Ha lát többször motorozni, látja, hogy milyen ütemben tudok fejl?dni. A stock világkupát nagyon jó iránynak találja, mindenféleképpen segít benne jöv?re. Ezek után Jeff, a körid? felel?s megmutatta a tavalyi Bol’d Or id?papírját és ott a stock gépek között 4-5. id?m volt. Hm … „Not too bad”, ahogy mondták mosolyogva.
A légkör, amit ott tapasztaltam nagyon megfogott. Mindenki iszonyat keményen dolgozik, de teljes nyugalom van. Nyilván ?k azért más körülmények közt vannak egész évben. A versenyz?kben olyan alázat van a sport iránt, amit nem nagyon tapasztaltam eddig. Ez egy kicsit más világ. Úgy gondolom azért ez nem volt rossz, egy ilyen csapattal egy légtérben lenni. Ehhez persze el kellett jutni idáig, aminek nagy részét a támogatóimnak köszönhetem. Ezúton köszönöm mindenkinek, aki eddig segítette és ezután is segíteni fogja pályafutásomat, és persze kiemelt köszönet a Yamaha Hungáriának, hogy mindig van mire ülnöm az edzések és versenyek alkalmával.
Varga Gerg?
Legutóbbi hozzászólások