1.58.2: megdöntetlen maradt Valentino Rossi hétf?n, a felújított M1-gyel
elért körideje. A kedd leggyorsabbja az a Sete Gibernau volt, aki több mint
félszáz kört ment a cseh pályán, ebb?l negyvenkett?t az új RCV-vel. Legjobb
id?eredménye 1.58.5, ami megelégedésre adhat okot. Hasonlóképpen jól ment a
Gresini-legénység másik tagja, Colin Edwards, igaz, ? csak reggel tesztelt és
ráadásul a régi motorral. Ennek ismeretében kiváló az 1.58.8.
Szemmel látható a Ducati fejl?dése is: a vörösök két napon át keményen
dolgoztak az Öhlins delegációjával karöltve, hogy javítsák a Desmosedici
GP4 futóm?-beállításait. Capirossinak sikerült az 1.59-es álomhatár alá
mennie (egész pontosan négy ezreddel), nem sokkal kés?bb azonban egy bukás vetett
véget a délel?tti munkafázisnak. Troy Bayliss is sokat javult, 1.59.1 lett a
leggyorsabb mért köre. A Desmo az ígéret szerint versenyképesebb lesz a hátralev?
futamokon.
Max Biaggi és csapata szerették volna 100%-osra összerakni az új 211-et. A
sok munka és az ezer próba ellenére mindezidáig nem sikerült megoldásokat találni
a problémákra; a Camel Honda dolga végezetlenül hagyta el a pályát kora
délután. Biaggi célkit?zése jobb eredményt elérni Estorilban, mint a brnói harmadik
hely.
Massimiliano egyébként határozottan cáfolt minden olyan híresztelést, miszerint
egy másik gyárhoz szerz?dne át a 2005-ös szezonra (a Suzuki vet?dött fel, mint
potenciális kér?). "Én Honda-versenyz? vagyok és az is maradok. A
többi csak érdekes pletyka egy tipikus augusztusi uborkaszezonban" mondta.
Legutóbbi hozzászólások