Roberto Locatelli nagyon elégedett, kell?en megismerkedett az új 2006-os gyári támogatású Apriliájával, amivel csütörtökön a harmadik id?t motorozta. Meg van elégedve a szerel?kkel is, nagyon jó hangulatban és profi egyetértésben telt ez az id?.
Az els? nap az ‘ismerkedésr?l’ szólt: üléspozíció, futóm? beállítás stb. Kés?bb már szinte tökéletes volt az összhang, így a körid?re koncentráltak, pénteken pedig újra a tesztelésen volt a hangsúly, betették a tartalék blokkot, hogy azon is kísérletezzenek és teszteljék minden szempontból.
Iminél szinte ugyan ez volt a három nap menete, azzal a különbséggel, hogy ? még az idei, de már a sztandard (nem a versenykittes) motorjával rótta a köröket. Az els? napon azt próbálták kideríteni, mi okozhatta a motor er?tlenségét egész évben, de sajnos nem sikerült rájönniük.
Szereztek egy 2004-es komplett blokkot, ezzel csütörtökön a 6. id?t motorozta (3 tizeddel jobbat, mint a valenciai futamhétvégén a legjobbja), miközben Gadea, Faubel és Pasini a 2006-os Apriliát nyúzta, hiszen ?k már az idei katari futam óta ezt használták. A harmadik, egyben utolsó tesztnapon Imiék is újra betették a saját blokkot a hibás hengerrel, hogy kikísérletezzék, miért nem húz a fels? tartományokban és új rugózás beállításokat is teszteltek. Imi új motorja januárra lesz kész, reméljük a következ? teszten már azzal mehet.
Team Toth Hungary
Legutóbbi hozzászólások