Magánvéleményem az óvásról
A szabályok szerint bárkinek jogában áll óvást benyújtani.
Vida Tibi úgy gondolta, hogy Végh motorja túl gyors, valami nem szabályos,
és megóvta. A Stock szabályok, melyek az OB-ra és az Alpok-Adriára is vonatkoznak,
megegyeznek az EB Superstock szabályával. Ezt egyébként bárki letöltheti
az UEM lapjáról.
Ett?l függetlenül a MAMS-nak feladata lenne a kiírt bajnoki kategóriákra
korrekt, magyar nyelv? technikai szabályzatot a versenyz?k rendelkezésére bocsátania.
Mindjárt rövidre lehetne zárni a vitát, nem lehetne többféle értelmezés. Magyarul:
ezt lehet, ezt meg nem lehet!
Egyrészr?l gusztustalan, hogy az egyik versenyz? azért kényszerül nagyobb
kockázatot vállalni, mert a másik motorja csalós, és ezzel el?nyökhöz jut.
Másrészr?l miden versenyz? és csapat megpróbálja a szabályok határait súrolva
felkészíteni gépeit, mert a legjobbat és a leggyorsabbat akarja.
Hogy hol van a határ, azt a Szövetség M?szaki Bizottságának kellene konkrétan
és id?ben közölni a versenyz?kkel. (Mondjuk a versenyszezon megkezdése el?tt,
hogy a szerencsétlen szerel? tudja, merre matasson!) Egy hibás döntés rengeteg
befektetett energiát és pénzt dobhat a szemétre, ezzel is növelve a versenyz?k
közti feszültségeket! Ismerve a versenyz?ket és a csapatokat, itt nem ?k a hibásak.
A MAMS legutóbbi közgy?lésén megütötte a fülemet a Sportszakmai Alelnök
Úr azon kijelentése, miszerint a tagság, b?vebb értelemben a versenyz?k
igazából magukba nézhetnének, hogy miért elégedetlenkednek állandóan. Remélem,
egyszer megérem, hogy az általunk választott vezet?k is megteszik ezt, mert
az eddigi 30 éves praxisomban még ilyenre nem emlékszem.
Szabó Bregyó
(16 éves versenyz?i és 14 éves csapatvezet?i múlttal)
Ui: A Magyar Motorsport Szövetségnek, mint az egész motorsportot felügyel?
és koordináló közhasznú testületnek nemcsak jogai, hanem kötelezettségei
is vannak, legalábbis az érvényben lév? sporttörvény szerint.
Legutóbbi hozzászólások