EST. 2002

Versenyen is bemutatkozik végre a négyütem? KR V5 (?)

‘A helyi kifutópályán és egy kisebb zárt pályán gyakoroltunk a héten’
– mondta a csapat igazgatója Chuck Aksland kedden. ‘El?jött néhány
probléma, de mindent egybevetve rengeteget fejl?dtünk, és menetközben megoldottuk
a hibákat is. Mindkét versenyz? nagyon meg van elégedve a motorral
összességében, és motorikusan is, és minden meglehet?sen kedvez?en alakul. Jelen
pillanatban csak azt nem tudjuk biztosan megmondani, hogy szerepelni
fognak-e az új motorok
Le Mans-ban, persze mindenki abban reménykedik, hogy
igen.’

Most, hogy ült már az új motoron, és meg volt vele elégedve, Jeremy McWilliams-nek
minden eddiginél nehezebb lesz visszaülni a KR3-as nyergébe.

‘Most, hogy mehettem a négyütem?vel, nagyon le vagyok ny?gözve.’
– jegyezte meg Jeremy. ‘Nagyszer? érzés volt, és nem csak, hogy
jó a formatervezés – kellemesen mélyen van a tömegközéppontja -, de nagyon
gyorsan is megy. Sokkal er?sebb, mint a kétütem?, és úgy húztam, ahogy
tudtam, mert hihetetlen élmény volt száguldani vele. 6-osban 14 000 volt
a fordulatszám, és mentem vagy 290 km/h-val, ráadásul pillanatok alatt
felgyorsul. És még nincs is rendesen bejáratva a motor. Szerintem sokkal
több er?t lehet kifacsarni bel?le
.’

‘Jó lenne, ha Le Mans-ban mehetnék vele, és sikerülne az els? 15
közé jutnom els?re, de az sem a világ vége, ha a kétütem?vel kell mennünk. Spanyolországban
ugyanis bebizonyították, hogy félig-meddig megállják a helyüket az újabb
motorok közt is. Sokkal inkább fontos lenne, hogy Mugelloban, vagy Barcelonában
már az új motorral menjünk, mert azokon a pályákon nagyon sokat számít a
gyorsaság
. Reméljük a legjobbakat.’

Valóban, nem akkora baj, ha a csapatnak ismét a kétütem?ekkel kellene rajthoz
állni a franciaországi igencsak trükkös pályán, ahol tavaly az év legjobb
eredményét érte el, és Aoki hatodikként végzett a KR3-assal.

‘Az új motor nagyon figyelemreméltó, f?leg az erejét tekintve. Sokkal
több van benne
, mint amire számítottam, és ennek nagyon örülök.’ –
nyilatkozta Aoki. ‘És ahogy a gázra reagál, az egyszer?en fantasztikus.
A másik meglepetés, hogy mennyire kicsi az egész, és már az els? alkalommal
otthonosan éreztem magam rajta
, és már nagyon várom, hogy versenyezhessek
vele.

‘Amennyiben a kétütem?ekkel megyünk Franciaországban, akkor is
megpróbálom a lehet? legjobb formámat hozni, mint Jerezben. Természetesen
idén nehezebb lesz, mint tavaly, mert most már olyan sok négyütem? van a
pályán, és akik ezekkel versenyeznek, egyre jobban hozzászoktak a motorukhoz.’

ugrás fel