A Vespa Milánóban bemutatta 2009-es modelleit, amelyeket mi egy rövid lefutású sorozat keretében mutatunk be. Els?ként az LX 50 4V, amelynek eredete a történelem ködébe vész, m?szaki tartalmát illet?en azonban modern technológiát vonultat fel. Avantgárd robogó visszafogottan elegáns városi közlekedésre. Utánozhatatlan stílusban.
Stílus tekintetében a Vespa behozhatatlan el?nyt élvez: a tradicionális formavilág okán, és most itt van a 4T 4Valvole blokk pluszban, amely – a brosúra szerint – egy kétütem? dinamizmusával tolja neki, a négyütem?ek fogyasztási és emissziós paramétereivel.
A számok alátámasztják ezt az állítást, hiszen 4,35 LE-s legnagyobb teljesítményével a legpotensebb négyütem? ötvenköbcentis a piacon. A kis motorocska egy valóságos mérnöki gyöngyszem: a négy szelep alkalmazása 23%-os teljesítmény növekményt eredményezett a 2V-konfighoz képest (4,35 kontra 3,53 LE), a kétütem? társsal az öldökl? meccs állása a lóer?kért döntetlenre áll. Az elérhet? és az optimális fordulattartomány határa is kitolódott.
Ami a fogyasztást illeti, ez a motor 43,6 km-t képes megtenni egy liter benzinnel, ezzel tovább javítja a 2T modell 43,5 km-es értékét. Egyébként természetesen Pontedera jegyzi, utolsó generációs Piaggio-fejlesztés.
Legutóbbi hozzászólások