EST. 2002

Vespa GTV

A Vespa GTS képezte annak a ‘stílusgyakorlatnak’ az
alapját, amely a GTV-t eredményezte. A nagy szilárdságú acélkarosszéria sosem változott a Vespa sikerszériáját képez? modellek során, és ez
alól a GTV sem jelent kivételt. A GTV újdonságait is, csakúgy, mint az
évek során piacra dobott Vespa modellek sokaságát azok a részletek
képezik, amelyek a modern technika vívmányait és az új korok design-trendjeit megtestesít? újításokat képviselik.

Az 1946-ban megjelent els? Vespa modellen a lámpa az els? sárvéd?n
helyezkedett el, amelyet az ’50-es években már a kormányszerkezetre
helyeztek. A régi modellekre való utalásképpen a GTV-n most ismét az els?
sárvéd?n van a lámpa, melynek viszont méretét és kiképzését a GTS modern
stílusa jellemzi. Hasonló gondolkodásmód jellemezte a mérnököket a
kormányszerkezet kiképzésénél, melyet egy, az els? Vespákéhoz hasonló
egyszer? krómozott cs? képez, melynek azonban egyaránt jellemz?je a
‘motoros’ kiképzés és a modernitás. A kerek, analóg kilométeróra és
sebességmér? retró stílusban, digitális kijelz?vel készült.

Az ülés, melynek kialakítása az évek során szintén állandóan változott,
teljesen új formát kapott. Ahogyan a legels? modelleknél, úgy a GTV-nél
is kettéosztott a nyereg, így külön nyereg szolgálja a vezet? és utas
kényelmét. A b?r ülésen jól látható varrás hangsúlyozza, hogy ennél a
robogónál is a részletekben rejlik a lényeg. A dupla hátsó
lengéscsillapító, dupla tárcsafék
és a megnagyobbított, 12′ -os
kerékméret mind a GTS-t?l ‘átvett’ technikai vonások, a robogó színei
viszont a történelmet idézik: a GTV a korai Vespák szürkéjéhez hasonló
Avio Grey színben pompázik, mely még inkább kiemeli a formát és stílust,
mely a GTV-t jellemzi. Szürkén kívül még kapható lesz a modell egy új
Portofino (halványzöld) színben is.

A Vespa GTV kett? (egy 125,
valamint egy 250 köbcentiméter henger?rtartalmú) változatban lesz megvásárolható.
Mindkét változatban négyütem?, négyszelepes, vízh?téses motoregység képezi
a hajtóm?vet. A 125 cm3-s változat kit?n?, 15 lóer?s teljesítményt nyújt,
11.5 Nm forgatónyomatékkal, mely hibátlan alapot képez úgy a városi
forgalomban, mint egy-egy robogós kirándulás alkalmával. A 250 cm3-s
változat szívét az úttör? jelleg?, Euro 3 normának megfelel? elektromos
befecskendezés? Quasar motor képezi.

A lambdaszondával ellátott,
háromutas katalizátorral szerelt er?forrás a központi elektronikával
együtt m?ködve minimálisra csökkenti a károsanyag-kibocsátást és
rendkívül takarékos üzemanyag fogyasztást eredményez. Ugyanakkor nagyon
dinamikus a teljesítményleadás, melynek eredménye a kit?n? gyorsulás. A
250-es GTV-t, amellett, hogy megbízható és takarékos társ a
mindennapokban, valóban élvezet vezetni. A 250-es Quasar motoregység 22
LE
teljesítményre képes és 20,2 Nm forgatónyomatékkal szolgál (6,500
rpm), mely 122 km/ó maximális sebességet tesz lehet?vé – a 250-es
szegmensen belül legjobbnak számító gyorsulással. Ezzel a teljesítménnyel
elmondhatjuk, hogy a GTV id?tálló eleganciája mögött a technika id?szer?
vívmányai rejt?znek.

Vespa sajtóközlemény nyomán

MOTO ITALIA Kft.
www.piaggio.hu
www.vespa.hu
www.gilera.hu

ugrás fel