139-nél járunk. Ennyi modellt adott ki kezei közül a Vespa pontederai műhelye 1946 óta. Az LX, a gyár legújabb szülötte nem is haladhat máshogy, csak az elődök és a klasszikus, egyedi, félreismerhetetlen vonalvezetés nyomán. Az időtlen formavilág ellenére azért jól látszik, mennyire modern ez az új járgány.
A modell maga az előző ET-szériát hivatott helyettesíteni: a piacon a Granturismót egészíti ki – ez utóbbitól vette örökbe "családiasságát" és műszaki felszereltségét. Első ízben kerül "kis" Vespa első kerekére 11 colos felni: mindez a stabilitás és a precíz vezethetőség érdekében.
Négyféle motormérettel szerelik az LX-et, mindegyik blokk már jól bejáratott Piaggio-egység. Az 50 köbcentis változatok (két- ill.
négyütemű) mellett 125-ös és 150-es négyüteműek is a szalonokba kerülnek.
Hogy mikor? Idén márciustól. A cél pedig nem lehet más, mint megismételni az "előd" sikerét, amit 460 ezer eladott példány fémjelez 1996 óta.
Legutóbbi hozzászólások