Városi robogó, túra kitev?vel – ilyet sem látni minden nap, a Vespa mégis megcsinálta. Az LX Touringot azoknak ajánlják, akik önmaguk és felebarátjukon kívül mást is magukkal vinnének városi, vagy környékbeli mini túráikra.
Ennek érdekében a Vespa heroikus múltjában oly fényesen csillogó és el?kel? helyet elfoglaló túramodellek kortalan hasznossággal rendelkez? stílusos, krómozott csomagtartói megtalálták az utat az immár modern technikával operáló injektoros, mégis retró értékeket mutató 125-ös és 150-es LX-modellekre.
Mindkét verzió – a 125-ös és a 150-es – a bevált és megbízható, alacsony üzemeltetési költségekkel és fogyasztással kecsegtet? Piaggio blokkokat kapja, akárcsak Touring-mentes társaik. A nyolcadliteres injektros er?forrás 10,7-, míg a 150-es 12,1 lóer?s teljesítményre képes.
Marrone Terra di Toscana – így nevezte el a Vespa a Touringok fényezését. Toszkán Föld Gesztenyebarnának lehetne fordítani, de inkább maradjunk meg az olasz elnevezésnél, hiszen nem sokkal kellemesebb a fülnek?
A fényezésen és az els?-hátsó csomagtartókon kívül egy egyedi üléshuzat, egy csinos, apró, de hatásos szélvéd? plexi, illetve az összes Vespán megtalálható széria középsztenderen felüli extra oldaltámasz különbözteti meg a Touringokat a mezei LX-ekt?l.
Az LX Touring 125 3550-, míg a kicsit er?sebb 150-es 3750 eurós áron lesz kapható az év második felét?l a Vespa (és a Piaggio-csoport összes többi márkájának) új magyar import?rénél, a Mille Motornál és viszonteladóinál.
Legutóbbi hozzászólások