EST. 2002

Viba Lara 800 – újabb gyártó áll be a hipszter sorba

Nem arról van szó, hogy a Viba Lara nem néz ki jól – bár kiemelked?nek nem neveznénk -, vagy hogy az MV Agusta Brutale 800, aminek az alapjára épült, ne lenne kell?en jó motor. Egyszer?en csak nem értjük, miért gondolja manapság egyre több „motorgyártó’, hogy elég kiválasztaniuk egy már létez? modellt, átépíteni scramblerré, felpimpelni csillogó alkatrészekkel, majd exkluzív termékként pozícionálni, és egy vödör pénzért megpróbálni bel?le eladni 12 darabot. Vagy valóban ez a gyors meggazdagodás útja, és mi vesztettük el a fonalat? Na mindegy!

A francia Viba cég az MV Agusta Brutale 800-ból hozta létre Lara 800 nev? modelljét, ami fajtája szerint egy scrambler, mi mégsem indulnánk vele csak úgy „csapatni’, amiben szerepe van annak, hogy egy 32 310 eurós árcédulát biggyesztett rá (az adók nélkül).

A tervek szerint 23 darab készül bel?le, amib?l az els? már el is kelt, a másodikat pedig megrendelték, így már csak 21 példánynak kell gazdát találni, ami alig t?nik könnyebb feladatnak, mint a mi három – amúgy szupercuki – kismacskánkat gazdásítani. (Ha valaki szeretne egyet, írjon az info@-ra!)

A Lara 800 alumínium tankja kézzel készült, a motoron rengeteg karbon alkatrészt találunk, Borrani kerekeket és az eredetinél eggyel komolyabb futóm?vet, egyedi kipufogót Zard dobbal, és a gyári Brembo helyett Beringer féket. Na meg a Brutale 800 térhálós vázát, háromhengeres, 798 köbcentis, 125 lóer?s blokkját.

Most épp a saját brandünk nevén gondolkozunk.

Viba Lara 800

Viba Lara 800

Viba Lara 800

Viba Lara 800

Fotó: viba-motor.fr

ugrás fel