EST. 2002

Világversenyekre készül a Team Hungary

Világversenyekre készül a Team Hungary



A frissen debütált csapat saját meghatározásuk szerint rendkívüli kapcsolatrendszerrel
rendelkezõ sportmenedzserek társaságaként kíván tevékenykedni a hazai sportéletben.
A csapat élén id. Tóth Imre és Takács Viktor üzletemberek állnak, akik saját eszközeikkel
kívánnak hozzájárulni élvonalbeli magyar sportolók világversenyeken való eredményes
szerepléséhez. A Team Hungary láthatóan komoly anyagi és szakmai háttérrel rendelkezik,
amely kamatoztatására különféle sportágak legrangosabb képviselõivel kötöttek
szerzõdést a sajtóbemutató nyilvánossága elõtt.



Az eseményen aláírásukkal csatlakoztak a Team Hungary-hez: Rizmayer Gábor és
Tóth Imre motorversenyzõk, Dornay Tibor és Bunkoczi László rally-páros, Wossola
György-Kovácsi László-Vezér Károly vitorlás versenyzõtrió, valamint Güttler
Károly úszó.



Rizmayer Gábor a Team Hungary csapat pilótájaként a Világbajnokság 250 ccm-es
kategóriájában versenyezhet az idei évadban. A 21 éves versenyzõ 1997-ben Országos
Magyar bajnok lett a 125 ccm-es géposztályban, egy évvel késõbb a 250-esek között
debütált, ahol 2000-ben Európai bajnoki futamokon indult itthon pedig az év
motorversenyzõjének választották. 2001-tõl kezdve már világbajnoki futamokon
is indul, 2002-ben Magyar Országos bajnok lesz. 2003-ban a motorkerékpáros Világbajnokság
versenysorozatának 250 ccm-es kategóriájában képviseli Magyarországot 250-es
Hondájával 12 ország 16 futamán, a Team Hungary színeiben.



Tóth Imre a frissen megalakult csapat támogatásával a motorkerékpáros Világbajnokság
125 ccm-es kategóriájában állhat idén rajthoz. A mindössze 17 éves versenyzõ
hat éves korában nyerte elsõ versenyét, rá egy évre pedig Magyar bajnok lett
az 50 ccm-es kategóriában. Tíz és fél éves kora óta motorozik a 125-ös mezõnyben.
Kezdetben fiatal korára való tekintettel csak külön engedéllyel, és azzal is
csak külföldön ismerkedhetett a felnõttek játékával. 1997-ben az Alpok-Adria
versenysorozat ezüstérmese, 1998-ban pedig megnyeri a Magyar Országos Bajnokságot,
mindössze 13 évesen. Mire autóvezetõi jogosítványát megszerezte, már a világbajnokságon
motorozott. Tavaly a Team Semprucci / Angaia színeiben 12 országban 16 futamon
indult, és egy kivételével mindegyiken célba is érkezett. Idén a Team Hungary
színeiben ott folytatja, ahol tavaly abbahagyta. Japán, olasz és német szerelõk
szervizelik 125-ös Hondáját, édesapja pedig a Team Hungary élén segíti a versenyzésben.
A múlt héten alkalmunk volt arról tudósítani, hogy a fiatal versenyzõ felkészülését
folytatja a spanyolországi Jerez-ben.



A két motorversenyzõ gépét a sajtótájékoztatón mutatták be, egyelõre a szponzorok
matricái nélkül. A Team Hungary ugyanis a különféle sportágakban versenyzõ élsportolók
egy csapatba szervezésével a szponzorok felé is nyitni kíván. Egy ilyen válogatott
támogatása nyilvánvalóan komoly marketing-eszköznek számít, ugyanakkor a csapat
támogatók nélkül is képes versenyzõi anyagi támogatására.



A Dornai-Bunkoczi rally-páros beválasztása Team-Hungary-be szintén jó döntésnek
tûnik. Az ‘A’ csoportban tavaly debütáló páros a Magyar Nemzeti Bajnokság
összesítésében a harmadik helyen végzett. Idén az európai porondon készülnek
a megmérettetésre Mitsubishi Lacer Evo VI. típusú versenyautójukkal, mely ugyan
nem fért be a sajtótájékoztató termébe, de az utcán így is feltûnést keltett
a hóesésben.



A Wossala-Vezér-Kovácsi vitorlástrió szintén kiérdemelte a Team Hungary támogatását,
Wossala György ugyanis tízszeres magyar bajnokként és háromszoros masters világbajnokként
komoly hírnévnek örvend az itthon viszonylag ismeretlen sportágban. Soling hajójuk
makettje megtekinthetõ volt az ünnepségen.



Güttler Károly úszót nem kell bemutatnunk senkinek, õ a csapat jelenleg legismertebb
tagja. A Team Hungary támogatásával ötödik olimpiájára készül, mely jövõre Athénban
kerül megrendezésre. Céljai közé tartozik még a magyar bajnoki címek megszerzése,
illetve a sikeres szereplés a világbajnokságon.

Zsilják Lajos / Deme János

ugrás fel